Gå til innhold

Hva Skal Dere Kjøpe Av PS3, Xbox2 eller Revolution


Zippio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe meg nintendo revolution jeg. Hvorfor nevnes aldri nintendo når slike konsoll"krig"-tråder startes? bah.. nevermind, skal ikke gå inn på det nå.

 

 

Kommer muligens til å snuse litt på ps3 også, men det er kun etter jeg har fått teste mange nok titler til å få danne meg et bilde av gjennomsnittskvaliteten på disse.

 

Xbox2 er jeg temmelig sikker på at jeg ikke kommer til å kjøpe, det må isåfall komme en del ekstremt gode titler til denne, som ikke kommer ut på noen annen platform.

Lenke til kommentar
Nintendo Revolution, kommer eg til å kjøpe.

 

På grunn av Zelda, Metroid og masse andre gode serier er der.

Mest sannsynlig kommer jeg til å kjøpe Ps3, men også Revolution for å få spilt Zelda, Metroid osv...

 

Trådstarter: Hva med å forandre emnetittelen til ''Hva Skal Dere Kjøpe Av PS3, Xbox2 eller Revolution''

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Alle tre, i hvert fall etter hvert som prisene synker en smule. Etter PS2-lanseringen å dømme kan de tilsammen lett utgjøre tolv lapper eller så hvis de innhandles ved lansering, så jeg må se det litt an. I begynnelsen vil det vel mest være søppelspill i rekkene, men som sagt, man får vente å se. Revolution trenger mer enn de andre et lanseringsspill som demonstrerer hvorfor den evt. er vesentlig og kul - de andre vil muligens ta til takke med nye, penere versjoner av gamle serier. Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar

blir nok Revolution på...har alltid likt nintendo og fortsetter med det :D men PS3 er sikkert bra det og.....hater xbox :tease: se for dere spill som mario og zelda med en enorm verden å utforske, med hyperaktiv bra grafikk og gamplay!! :cry:

jeg gleder meg vilt! :dribble:

Lenke til kommentar
Alle tre, i hvert fall etter hvert som prisene synker en smule. Etter PS2-lanseringen å dømme kan de tilsammen lett utgjøre tolv lapper eller så hvis de innhandles ved lansering, så jeg må se det litt an. I begynnelsen vil det vel mest være søppelspill i rekkene, men som sagt, man får vente å se. Revolution trenger mer enn de andre et lanseringsspill som demonstrerer hvorfor den evt. er vesentlig og kul - de andre vil muligens ta til takke med nye, penere versjoner av gamle serier. Eller hva tror dere?

Godt poeng. Som oftest så er ikke lanseringsspillene all verden å glede seg til. Da er det bedre å vente til konsollene synker i pris, og de virkelig etterlengtede spillene kommer.

Som jeg sa så blir det først og fremst PS3 jeg skal ha. Kan ikke risikere å gå glipp av spill som MGS4, GT5, de neste Final Fantasy-spillene osv. Har alltid hatt konsoll fra Sony, så jeg vil nok fortsette med det. Men er veldig spent på å se hva Nintendo kan få til. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...