Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hva kan man si.. Hvor lenge har serverene vært nede nå? 30+ timer? I alle verdens dager er det de driver med, har de bølla til all den gamle hardwaren sin sånn at de må sette opp serverparkene på nytt? Såpass lang tid som dette tar så kunne de jaggu rukket det hvertfall. Utrolig. Tør nesten vedde på at de fortsatt er nede når jeg kommer hjem fra jobb i kveld :nei:

Lenke til kommentar

Nå spilte jeg faktisk i nesten en halvtime før jeg ble disconnected. Dette begynner å gå meg på nervene nå, siden det virker ikke som det er PC-en min det er noe galt med. Jeg spiller for øyeblikket helt uten addons på en datamaskin som jeg nettopp har formatert, så jeg fatter ikke hva problemet er.

 

 

 

Nå kom jeg inn igjen, men etter litt over ett kvarter fikk jeg plutselig 2000 ms latency, og jeg ble kastet ut av serveren gjentatte ganger.

 

 

Har nå deaktivert brannmuren, scannet maskinen for virus og kjørt spillet med nesten alle bakgrunnsprosseser avsluttet, uten at jeg merker noen forskjell. Noen som kan hjelpe meg?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
bruker du tråløst nett? prøv med kabel. Tråløst og wow blir det fort tull med har jeg fått merke..

6767924[/snapback]

Har ikke trådløst nett, nei, kjønner ikke helt hva som er galt, fordi nettet funker fint.

 

Og av og til kan jeg spille i noen timer uten at det skjer noe, men andre dager blir jeg kastet ut etter få sekunder igjen og igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...