scoot Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Åh, jeg elsker sko! Har flere sko en både mamma og søster! Ikke? Ikke samme som at jeg har skofetish. Vil du høre om klesskapet mitt kanskje? Jeg våger og si, nei!.. Har ikke noen bra spørsmål, frivillige?
svamp Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 *Rekke opp hånda* Hvem her har laget en film der skiltet "montebelloveien" var med?
Skurupu Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg slenger muligheten ut til noen andre. Jeg orker ikke finne på noe selv.
Ni kon Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Hvordan hunderase er hunden til SnowDOG_?
sluffy Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Amerikansk Staffordshire Terrier aka. Amstaff EDIT: *Lage spørsmål* Hvilken bruker har vært nesten alt man kan være innenfor et forum, tenker da alt fra vanlig bruker, til moderator, til langtidsbannet. Han har også en heller tvilsom kamerat. Endret 31. mars 2005 av sluffy
dimiles Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Hvem påstår at han hadde avatar-idéen min før meg? Han påstår å ha hatt den i sånn ca. en time for rundt 2 år siden. Jeg tar mitt på nytt siden dere ikke klarte den forrige gang og pingla ut. :] Et lite hint er at han nerder litt på #hw.no. :] Endret 1. april 2005 av dimiles
danilovic Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Tipper det er meg. Edit: Vet at det er meg. Spørsmål/oppgave: Nevn minst tre personer fra den gamle SO1-kjernen. Endret 1. april 2005 av sosohal
dimiles Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) sosohal, CFD, B|Real. Har jeg rett? Svaret ditt var riktig, forresten. Ingen hadde vel noensinne klart det hadde ikke du kommet inn. ;p Endret 1. april 2005 av dimiles
danilovic Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jau. Var faktisk diskusjon om det i datidens SO-versjon, så kunne vært noen andre enn meg. Var "har jeg rett?" spørsmålet ditt? Dette er ikke mitt spørsmål, i så fall.
dimiles Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Det var ikke spørsmålet mitt, nei. ;p Hva slags avatar hadde BjaA før den med sykkelen på? (tror denne er for lett) :] Edit: bilde av avataren er et krav. Endret 1. april 2005 av dimiles
CFD Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) sosohal, CFD, B|Real. Har jeg rett? Svaret ditt var riktig, forresten. Ingen hadde vel noensinne klart det hadde ikke du kommet inn. ;p *klemmepå* Nå husker jeg ikke hva slags avartar bjaa har nå engang (hvis det ikke er det gamle "blå postbudet på moped" eller noe slikt. Savner selvfølgelig SO1. Nytt spørsmål: Hvem er dette? Og hva er historien bak bildet. Kom igjen Gamle SO folk! You can do it! Endret 6. april 2005 av CFD
random_wannabe Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det er meg etter at mamma hadde prøvd å klippe meg... (Neida )
flodhest Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Om jeg husker rett, er det CFD etter å ha tapt et veddemål. Tror du måtte gå sånn i en uke? Noen andre får finne på et spørsmål om jeg har rett.
Bandidos-Pelle Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 svamp: *Rekke opp hånda* Hvem her har laget en film der skiltet "montebelloveien" var med? Skurupu: Sikkert Bandidos Pelle. Svamp: Riktig Din tur. Hva? Seriøst? Hvilken film - det visste ikke JEG engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå