Gå til innhold

Bluetooth-dongle- overføringsak. tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vurderer jeg snart å kjøpe meg overførings-dongle til datan. (mobilen)

Noen å ambefale?

Og hvor stor overføringhastighet i

kbps er det lurt å ha?

Trenger bare litt forslag eller ambefalinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Saken er den at uansett hvor rask dongle du har så vil ikke overføringen til mobil gå noe raskere fordi BT-porten i mobilen ikke støtter så høye hastigheter som dongelen i pc'n! Du kan få tak i dongels med hastigheter på 723kb/s og 1mb/s, men uansett så vil aldri farten bli noe særlig høyere enn 30kb/s pga. porten i mobilen. :(

Endret av håvard87
Skrevet
Hei

Jeg har en D-link DBT-120 og den er jeg veldig fornøyd med,ikke noe problemmer,fungrerer fint sammen med XP SP2 sine drivere

Link her til produkt

Fungerer IKKE fint sammen med XP SP2 sine drivere, i likhet med alle andre dongler.

Legg inn driverne på nytt manuelt etter installering, så bruker du de originale driverne.

Skrevet
Hei

Jeg har en D-link DBT-120 og den er jeg veldig fornøyd med,ikke noe problemmer,fungrerer fint sammen med XP SP2 sine drivere

Link her til produkt

Fungerer IKKE fint sammen med XP SP2 sine drivere, i likhet med alle andre dongler.

Legg inn driverne på nytt manuelt etter installering, så bruker du de originale driverne.

Er ikke enig i deg der,jeg fjernet dbt-120 egne drivere som jeg la inn etter å ha lagt inn SP 2,men de ve fungerte dårlig hos meg,jeg slettet software til til DBT-120,puttet inn donglen og da fungerte donglen mye bedre etter at jeg la inn en tilgangsnøkkel for telefonen.Jeg anbefaler å gjøre det på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...