Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ett par spørsmål ang. DirectConnect ADSL


Anbefalte innlegg

Tilgi meg visst dette har blitt spurt om før på forumet, jeg fant iallefall ikke noe når jeg søkte.

 

Jeg må bare spørre her da jeg ikke får noe svar fra DirectConnect

 

Er det sånn at DirectConnect er en virtuel ADSL opperatør på Telenor sitt utstyr eller har dem eget slik som NGT og tildels BlueCom?

 

I såfall, hvordan har det seg at DirectConnect kan tilby høyere opplasting hastighet enn hva Telenor og de andre virtuelle opperatørene som bruker Telenor sitt telefonsentral utstyr?

 

Tusen takk for all konstruktiv tilbakemelding på emnet.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det sånn at DirectConnect er en virtuel ADSL opperatør på Telenor sitt utstyr eller har dem eget slik som NGT og tildels BlueCom?

I såfall, hvordan har det seg at DirectConnect kan tilby høyere opplasting hastighet enn hva Telenor og de andre virtuelle opperatørene som bruker Telenor sitt telefonsentral utstyr?

Ja, de er videreselgere på TN sitt utstyr.

Som eneste? ISP så selger de Telenor Networks sin ADSL-premium til privatkunder, de andre selger ADSL-basis og det forklarer den høyere uploaden de kan levere.

Lenke til kommentar
Er det sånn at DirectConnect er en virtuel ADSL opperatør på Telenor sitt utstyr eller har dem eget slik som NGT og tildels BlueCom?

I såfall, hvordan har det seg at DirectConnect kan tilby høyere opplasting hastighet enn hva Telenor og de andre virtuelle opperatørene som bruker Telenor sitt telefonsentral utstyr?

Ja, de er videreselgere på TN sitt utstyr.

Som eneste? ISP så selger de Telenor Networks sin ADSL-premium til privatkunder, de andre selger ADSL-basis og det forklarer den høyere uploaden de kan levere.

Tusen takk, det forklarer jo en del.

 

 

Hvorfor fant jeg ikke DirectConnect før jeg bestilte ADSL fra NextGenTel som kun kan levere ADSL surf (Dvs telenor hastigheter).

 

Noen som har erfaringer med å gå fra en ISP til en annen på samme utstyr?

Tenker på å ta kostnadene med å bryte kontrakten med NGT og gå over til DirectConnect, men har lite lyst til dette visst det viser seg at nede tiden blir lang.

 

Noen ?

 

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...