RaveNEyeS Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hvem er den mystiske mannen du ser når du starter å spillet, og som du ser når du runner det? Hvem er han? Hva vil han? Hvor kommer han fra?
RaveNEyeS Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Det står ingen steder om hva han vil og hvem han er! Hva står G-man for? Noen som vet, ble så jævli nysgjerrig når jeg runna spillet i stad
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 ingen som vet det, kune spekulasjoner ute å går. Det er jo feil. Så vidt jeg kan huske, har Gabe selv sagt at det står for "Government Man".
smetho Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 RaveNEyeS det er meningen vi skal vite lite om han. Han skal være mystisk. Han var slik i HL1 også Finner forhåpentlig mer ut om han i 3`ern....
Wooho Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 G-man tja, la oss håpe at man får litt mer informasjon ang han i en eventuell HL-3
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Han heter jo "Et-eller-annet Goodman" etter det jeg har hørt da...
Guybrush LeChuck Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) 1.G man er en utenomjordisk person. 2.han har mulighet til å fryse tiden. 3.han er ikke en av combinene. 4 hvilken alien rase han jobber for vet jeg ikke. 5.han heter ikke goodman et eller annet. Endret 17. mars 2005 av uberdogleg
Zeph Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=330437 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=329693 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=329043
Guybrush LeChuck Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) hvor har du det fra at han er utenomjordisk? du hører det enkelt og greit på stemmen hans Endret 17. mars 2005 av uberdogleg
Hr. Jenssen Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Han heter jo "Et-eller-annet Goodman" etter det jeg har hørt da... Da har du hørt mye rart ja.
Bromlexl Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 hvor har du det fra at han er utenomjordisk? du hører det enkelt og greit på stemmen hans Ja for det står i strategy guiden eller hva
Mala Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 hvor har du det fra at han er utenomjordisk? du hører det enkelt og greit på stemmen hans Ja for det står i strategy guiden eller hva Det er ette eller annet ved stemmen hans ja liksom litt stuttering og sånn
Guybrush LeChuck Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 hvor har du det fra at han er utenomjordisk? du hører det enkelt og greit på stemmen hans Ja for det står i strategy guiden eller hva har ikke lest strategy guiden........ men at g-man er utenomjordisk , d vet jeg bla fra http://fragfiles.org/~hlstory// og spiller man gjennom alle spillene , sier det nesten seg selv oxo
Arne_F Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Han snakker litt rart, men det er ikke noe poeng i å diskutere hvem/hva G-Man er før HL3 har kommet ut...
Bromlexl Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Kom på en litt artig ting angående vår venn G-Man. Denne ideen eller hva det nå er kom i en drøm jeg hadde i natt.... Hvis G-Man sender ut Gordon for å kverke Breen og stoppe Combinene. Hvorfor bruker han da Gordon og ikke gjør alt selv. For siden mannen er i stand til å stoppe tiden. Så ville han ha hatt god mulighet til å fucke up en del mens alle stod helt ubevegelige. Han kunne drept som det suste. Og skulle en ikke tro at noen med teknologi bra nok til å stoppe tiden skulle være istand til å stoppe en rases angrep på jorden viss de ville For såvidt jeg har forstått det så jobber Gordon fo G-Man. Han har ikke fått noen tilbud angående Gordon så han sender han ut her på sin lille personlige agenda. Kanskje som en showoff eller hva det nå en er. Uansett så burde mannen vert istand til å gjøre det selv.
TCi Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Kom på en litt artig ting angående vår venn G-Man. Denne ideen eller hva det nå er kom i en drøm jeg hadde i natt.... Hvis G-Man sender ut Gordon for å kverke Breen og stoppe Combinene. Hvorfor bruker han da Gordon og ikke gjør alt selv. For siden mannen er i stand til å stoppe tiden. Så ville han ha hatt god mulighet til å fucke up en del mens alle stod helt ubevegelige. Han kunne drept som det suste. Og skulle en ikke tro at noen med teknologi bra nok til å stoppe tiden skulle være istand til å stoppe en rases angrep på jorden viss de ville For såvidt jeg har forstått det så jobber Gordon fo G-Man. Han har ikke fått noen tilbud angående Gordon så han sender han ut her på sin lille personlige agenda. Kanskje som en showoff eller hva det nå en er. Uansett så burde mannen vert istand til å gjøre det selv. Gordon jobber ikke for G-man faktisk. Det er G-man som er budbringeren til en gruppe "rebeller" som er imot The Combine. Gordon er åpen for høystbudende, det var faktisk Dr. Breen som leide Gordon sine tjenester. Ironisk nok så slo det tilbake på Dr. Breen og The Combine. G-man sender ikke Gordon for å kverke The Combine. Han skal stoppe The Combines styre på jorden. City 17 er hovedkvarteret. Hvorfor ikke G-man og hans "orginisasjon" ikke gjør ting selv er jo et godt spørsmål, men tror det har sine årsaker. Kanskje mer blir avslørt i HL3. De stopper ikke tiden. De bruker "slow teleport" som stopper tiden rundt objektene, men påvirker ikke tiden rundt.
NorwegianZealot Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 mye enig. det er klart at G-man er fra Xen ettersom han snakker alien spårket deres ved enkelte anledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå