Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kjedelig å gjøre lekser


Anbefalte innlegg

har ikke gjort lekse heime sia 8 klasse... går 2 allmenne no...

 

det har egentli gått greit, slit litt i matten, men klarer å lese meg til stoffet før en prøve... ligger på rundt 5,2 i snitt

 

det som e trikset e at du les på det som e viktig... ikke fyll opp hodet ditt med masse små unyttige ting når du sitt å les. les på det du skal, og les det godt

Endret av Vandahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sitter her i KRL boka i fanget. men det er ikke lett og lese på noe man ikke har interesse for.

 

gjør alltid leksene på skolen, og "alle" skriver av meg, så snakker vi litt og starter høylytte debatter om alt og ingenting når vi har tid. unntak av lesing til prøver og innleveringer

 

men med en gang jeg føler et leksepress får jeg ikke gjort noe og bare gruer meg.

 

 

Dette tror jeg gjelder hele klassen min, på sist KRL prøve var den høyeste karakteren 3 blank (*host* meg *host*). snittet låg vel på 2/2-.

Endret av MagE
Lenke til kommentar

*hyyl*

Har tentamen i 2MX i mårra! Har ikke klart å lese skikkelig et sekund. Når jeg prøver å lese, ender jeg opp her på hw-forumet, eller i kjøleskapet o.l :roll: Skal jeg liksom lære meg 5-6 kapitler "omigjen" på noen dager? Det er ikke mulig!

Jeg burde kanskje innse at jevn jobbing er det eneste som duger... liker ikke tanken :(

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar
Er dritlei av lekser. Noen som har noen tips?

oknoen tips:

1. Avtal med en an elev å jør halle leksa ver så skrive av hverandre

2. Drite i den

3. Forfalske foreldres underskrift på en melding

 

Jeg bruker mest 2eren, men den er den mest risikable.

Ble tatt for å ikke jør matten i forgårs.

 

Pleier ikke gidde mer en halle leksa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...