Gå til innhold

Gi advarsel til mini-mod'er.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (psilocybe @ 15/03/2005 : 17:34)
.. og fordi noen gjør sitt for at forumet skal bli et bedre sted, skal de få advarsler. Jeg ser ikke helt logikken her.

Og min mening var at jeg ikke syns at de gjør ting bedre.

Er kanskje litt gammeldags siden det første jeg tenker når jeg kommer over en person som er likestilt med meg, prøver å heve seg over meg.

Noen av oss er kanskje enda tilhengere av janteloven: "Du skal ikke tro..."

 

Ble det noe mer logisk nå?

Lenke til kommentar

Det er ingen som prøver å heve seg over deg eller bevise at de er bedre enn deg, hvis det er det inntrykket du får så er det helt galt.

@kd er i mine øyne en ivrig og god bruker. Jeg ser ofte han veilede mindre erfarne brukere uten på noen måte å virke nedlatende eller negativt innstilt. Så hva er da problemet?

Lenke til kommentar

QUOTE (Thompzen @ 15/03/2005 : 17:50)
Det er ingen som prøver å heve seg over deg eller bevise at de er bedre enn deg, hvis det er det inntrykket du får så er det helt galt.
@kd er i mine øyne en ivrig og god bruker. Jeg ser ofte han veilede mindre erfarne brukere uten på noen måte å virke nedlatende eller negativt innstilt. Så hva er da problemet?

Vel, jeg har vært bruker av forumet her en stund. Har kanskje ikke all verden med innlegg, men det er ikke dermed sagt at jeg ikke vet hvordan ting fungerer her inne på forumet.

Så hvis ikke en moderator har på noe tidspunkt henvist meg til noen regler, ja så trenger ingen andre å gjøre det heller.

Men hvis du mener at antall innlegg har noe å si om hvor erfaren man er, ja da har jeg sannsynlig tatt kraftig feil av hvordan ting fungerer her inne på forumet.

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar

QUOTE (Rattata[No)
,15/03/2005 : 17:58] Men hvis du mener at antall innlegg har noe å si om hvor erfaren man er, ja da har jeg sannsynlig tatt kraftig feil av hvordan ting fungerer her inne på forumet.

Det sa han heller ikke!

Som psilocybe sier, hvorfor straffe folk som gjør jobben til moderatorene lettere?

 

Forøvrig er det bare tull at det er langt mellom hvert innlegg som jeg skriver er on topic. Av de rundt 2400 innleggene jeg har til nå vil jeg gjette på at maks 100 inneholder en form for henvisninger til retningslinjene og nettiketten. Flere av disse har også svar som er on topic. Dermed hjelper jeg brukeren å forstå retningslinjene bedre, hjelper personen med problemet og gjør jobben til mdoeratorene lettere. Tre fluer i en smekk.

 

PS: Takker for støtten jeg får av alle sammen.

 

Edit: La til/endret litt tekst.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 15/03/2005 : 18:20)
QUOTE (Rattata[No)
,15/03/2005 : 17:58] Men hvis du mener at antall innlegg har noe å si om hvor erfaren man er, ja da har jeg sannsynlig tatt kraftig feil av hvordan ting fungerer her inne på forumet.

Det sa han heller ikke!

Som psilocybe sier, hvorfor straffe folk som gjør jobben til moderatorene lettere?

 

Forøvrig er det bare tull at det er langt mellom hvert innlegg som jeg skriver er on topic. Av de rundt 2400 innleggene jeg har til nå vil jeg gjette på at maks 100 av de er henvisninger til retningslinjene og nettiketten.

 

PS: Takker for støtten jeg får av alle sammen.

Vel 100 innlegg av den sorten kan virke mye på noen, som sagt er det greit å "hjelpe/rettlede" nybegynnere, men det kan fort bli for mye av det "gode"

Hva intensjonene bak er vil jeg ikke spekulere i engang da det er meg rivende likegyldig .

Lenke til kommentar

QUOTE (Snekker`n @ 15/03/2005 : 18:23)
Vel 100 innlegg av den sorten kan virke mye på noen, som sagt er det greit å "hjelpe/rettlede" nybegynnere, men det kan fort bli for mye av det "gode"
Hva intensjonene bak er vil jeg ikke spekulere i engang da det er meg rivende likegyldig .

Det er jeg klar over. Hvis noen noensinne føler seg støtt av innleggene mine på noen som helst måte, kan de sende en PM hvor de saklig begrunner hvorfor de mener at jeg gjorde noe galt. Jeg vil da tenke meg litt bedre om neste gang jeg gjør noe liknende. Til nå har ingen gjort det, og derfor trodde jeg heller ikke at dette ble sett som et problem.

Det er også litt merkelig at jeg får alt pepperet her nå, ettersom jeg er langt fra den eneste som fint kunne passet under beskrivelsen "mini-moderator".

 

Forøvrig er intensjonen min å hjelpe til med å skape et bra forum, ikke å bli moderator eller noe slikt (hvis du trodde det).

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 15/03/2005 : 18:28)
QUOTE (Snekker`n @ 15/03/2005 : 18:23)
Vel 100 innlegg av den sorten kan virke mye på noen, som sagt er det greit å "hjelpe/rettlede" nybegynnere, men det kan fort bli for mye av det "gode"
Hva intensjonene bak er vil jeg ikke spekulere i engang da det er meg rivende likegyldig .

Det er jeg klar over. Hvis noen noensinne føler seg støtt av innleggene mine på noen som helst måte, kan de sende en PM hvor de saklig begrunner hvorfor de mener at jeg gjorde noe galt. Jeg vil da tenke meg litt bedre om neste gang jeg gjør noe liknende. Til nå har ingen gjort det, og derfor trodde jeg heller ikke at dette ble sett som et problem.

Det er også litt merkelig at jeg får alt pepperet her nå, ettersom jeg er langt fra den eneste som fint kunne passet under beskrivelsen "mini-moderator".

 

Forøvrig er intensjonen min å hjelpe til med å skape et bra forum, ikke å bli moderator eller noe slikt (hvis du trodde det).

Vel,nå er det en gang slik at alt pepperet som regel "deles" ut på forumet og ikke i PM, dette har jeg erfart utallige ganger selv, der det åpenbart er folk som kun er ute etter å få startet en krangel. Ja jeg har sogar fått PM etterpå,der vedkommende beklaget,men som han sa "jeg elsker å fyre opp på forumet" :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Hvor skrev jeg at erfaring går på antall poster i forumet?

Med erfaring mente jeg de som ikke er kjent med retningslinjene på forumet, og som ser ut som trenger litt hjelp med å bli kjent med dem.

 

@kd: Jeg tror du får pepper fordi i det du meldte deg inn i diskusjonen ville Ratatta se om det var noe å "finne på deg". Sikkert bare helt tilfeldig, for jeg er ikke noe bedre enn deg selv ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Thompzen @ 15/03/2005 : 19:05)
@kd: Jeg tror du får pepper fordi i det du meldte deg inn i diskusjonen ville Ratatta se om det var noe å "finne på deg". Sikkert bare helt tilfeldig, for jeg er ikke noe bedre enn deg selv ;)

La han forsøke å finne så mye han vil.

Rattata, hvis du vil gå gjennom alle innleggene mine, ta en titt her.

Lenke til kommentar

Me då prester å legge 35 innlegg på en dag (i dag) så er ikke dette gjort i en håndvending.

Si meg, hva bruker du dagene til? Nå er kl. 22.25 og du har skrevet 35 innlegg bare i dag. Sier seg jo selv at det kommer til å ta tid å rote gjennom hele den lista di. Så det får jeg ta meg av en annen dag.

 

Skjønner godt du er litt kjepphøy når du skriver:

 

QUOTE
La han forsøke å finne så mye han vil.

 

Kommer til å ta litt tid ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...