Gå til innhold

Gi advarsel til mini-mod'er.


Anbefalte innlegg

Har lagt merke til en del brukere som er her på forumet og henviser til diverse retningslinjer og nettetiketter.

Personlig mener jeg at så lenge det ikke står noe annet under avataren enn "Bruker", så kan disse personene holde kjeft.

Har selv hatt mine uenigheter med moderatorne, så derfor trenger jeg ikke en pekefinger fra de som ikke er det.

 

Moderatorne klarer helt sikkert å utføre det de gjør her på forumet uten mini-mod'enes hjelp. Har dere så sinnsykt lyst til å delta som moderator, så send en hersens mail til HW forum. Hvis ikke kan dere drite og dra.

 

Kan ikke de også få en liten smekk på fingrene? Mener det er like galt om folk skal komme å henvise til retningslinjene som om det er noen som driter seg ut med å skrive bambus her inne.

Hvis mini-mod'ene har noe å klage på, så kan de jo bare bruke "Report" knappen som er oppi høyre hjørne av postvinduet.

 

Mini-mod'er, GET A LIFE!!! :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge jeg er på hw-forumet er hw-forumet en del av konteksten i min hverdag. Hvis jeg skal trives, er det viktig for meg at de rundt meg ikke skriver lange klageinnlegg i "off topic" og "tilbakemeldinger" der de forsøker å overbevise resten av brukerene hvor idiotiske reglene er, kranglestemning er ikke gøy. Det er nemlig viktig for meg at nye brukere ikke treffer rett på hws harde linje - det gjorde jeg etter mitt første innlegg, og synes det er greit at andre slipper det. Da er det vel greiere å tipse om at noe er galt? Se f.eks. mitt siste innlegg i php-forumet. Men det var vel ikke ment at jeg skulle svare på posten din, ettersom jeg er bruker.

Endret av fjartan
Lenke til kommentar

Hva er så galt at en bruker gjør en annen bruker oppmerksom på at man har retningslinjer og noe som heter nettikette og gjør dem oppmerksom på det?

For marioriteten her på forumet har IKKE lest retningslinjene i det hele tatt og kommer ikke til å lese de uansett.

IMO så er det greit at brukere sier i fra i stede for at en sur og gretten moderator kommer å stenger/gir warning til personen som har gjort noe galt.

Men alt med måte selvsagt.

Når person nr.10 kommer i samme theaden og klager på samme tingen så er det nok.

At folk skriver *Rapportert* er som å pisse i havet. Gjør absolutt ingenting nytte for seg i det hele tatt.

Men at vi skal straffe folk for at de gjør andre brukere oppmerksom på at det er noe som heter retningslinjer blir for teit.

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 14/03/2005 : 19:06)
Hva er så galt at en bruker gjør en annen bruker oppmerksom på at man har retningslinjer og noe som heter nettikette og gjør dem oppmerksom på det?
For marioriteten her på forumet har IKKE lest retningslinjene i det hele tatt og kommer ikke til å lese de uansett.
IMO så er det greit at brukere sier i fra i stede for at en sur og gretten moderator kommer å stenger/gir warning til personen som har gjort noe galt.
Men alt med måte selvsagt.
Når person nr.10 kommer i samme theaden og klager på samme tingen så er det nok.
At folk skriver *Rapportert* er som å pisse i havet. Gjør absolutt ingenting nytte for seg i det hele tatt.
Men at vi skal straffe folk for at de gjør andre brukere oppmerksom på at det er noe som heter retningslinjer blir for teit.

Greit nok det at en annen bruker påpeker at noen har brutt en regel. Men når jeg finner samme bruker gjentatte ganger rundt om på forumet med innlegg som kun henviser til regelverket til HW forum, så blir det litt i overkant for min del.

 

Har lagt meke til at det er noen få "moralske" voktere blant brukerne, og disse syns jeg godt kunne fått en liten smekk for hva de driver med så fremst dere ikke utnevner dem til å bli moderator.

 

Og ja, disse personene kan gjøre en tråd utrivelig med å komme med slike kommentarer. Så lenge de er brukere vil jeg kalle det for "kverulering".

 

Edit: leif.

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 14/03/2005 : 19:06)
At folk skriver *Rapportert* er som å pisse i havet. Gjør absolutt ingenting nytte for seg i det hele tatt.

Da slutter vi med det med én gang, og ser hvor glade dere moderatorer blir av å få 10 rapporteringer på en og samme hendelse.

 

Slik er det når jeg skriver at jeg har rapportert noe i en post, at jeg skriver det slik at andre ikke skal rapportere.

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 14/03/2005 : 19:06)
At folk skriver *Rapportert* er som å pisse i havet. Gjør absolutt ingenting nytte for seg i det hele tatt.

Tja, hvis jeg skal ta det første innlegget ditt alvorlig så er jo ikke det mye aktuelt.

 

Og WTF mener du med "Jizzzz"???

Er ikke dette plassen å komme med tilbakemeldinger?? Har du ikke bedre komentarer å komme med så kan du godt la være å svare.

Jizzzz! :thumbdown:

Lenke til kommentar

QUOTE (Rattata[No] @ 14/03/2005 : 19:41)
QUOTE (B|Real @ 14/03/2005 : 19:06)
At folk skriver *Rapportert* er som å pisse i havet. Gjør absolutt ingenting nytte for seg i det hele tatt.

Tja, hvis jeg skal ta det første innlegget ditt alvorlig så er jo ikke det mye aktuelt.

 

Og WTF mener du med "Jizzzz"???

Er ikke dette plassen å komme med tilbakemeldinger?? Har du ikke bedre komentarer å komme med så kan du godt la være å svare.

Jizzzz! :thumbdown:

Jeg snakket om folk som skriver *Rapportert* i en thread og så trykker på rapporter-knapen...

Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Berg @ 14/03/2005 : 19:40)
Da slutter vi med det med én gang, og ser hvor glade dere moderatorer blir av å få 10 rapporteringer på en og samme hendelse.

Slik er det når jeg skriver at jeg har rapportert noe i en post, at jeg skriver det slik at andre ikke skal rapportere.

Det er bedre å få flere rapporteringer en ingen.

Om andre har gjort det før deg så gjør det ingenting om det er flere som gjør det.

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 14/03/2005 : 19:44)
Jeg snakket om folk som skriver *Rapportert* i en thread og så trykker på rapporter-knapen...

Var ikke det jeg lurte på, jeg lurte på hva du ville fram til med innlegg nr. 2.

 

QUOTE
Jizzzz
Så send inn en rapport om disse "personene" som er prøver å være "lovens voktere" så ser vi på det..jizz
Lenke til kommentar

B|Real: Så det er ikke slik at en eller annen side som er stengt for oss vanlige dødelige blir fylt opp av rapporteringer?

 

Om det er slik, er det ikke da like greit å skrive at en post/tråd er rapportert? Da ville det (ennå - i tilfelle) spare dere moderatorer for mye tid som dere kunne bruke på andre ting. Dere ser jo hvor mange klager som kommer inn på at moderatorene gjør en dårlig jobb i travle perioder...

Lenke til kommentar

Rattata[No]: At jeg i 2-3 sek var lei whining..itte.no mer.

 

Jo, er selvsagt en site blokert for dere som blir fylt opp av rapporteringer.

Men på en annen side så er det ofte ræva rapporteringer som "se her" og som ikke forklarer HVA som er galt med rapporteringer og da er sjangsen for at når flere rapporterer får det med seg.

En annet senario kan være at en moderator ikke finner den saken noe verdt å ta seg bryet med og sletter rapporteringen mens en annen moderator kanskje ser at det kan være nyttig å ta hånd om hendelsen.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 14/03/2005 : 19:49)
At jeg i 2-3 sek var lei whining..itte.no mer.

Hvis du er lei "whining" så er det bare å la være å gå inn på "Tilbakemeldinger om forumet"

Er ikke vanskeligere enn det.

 

Dette er vel den delen av forumet vi brukere kan "whine", eller.....?

 

Skjerpings mann.

 

Edit: Nå er det veldig off-topic her. Har ikke fått noe fornuftig svar på det jeg spurte om. (kun noe surking fra en moderator ;) )

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Berg @ 14/03/2005 : 19:55)
QUOTE (Rattata[No)
,14/03/2005 : 19:53] Dette er vel den delen av forumet vi brukere kan "whine", eller.....?

Da har du vel misforstått et og annet. Se på de andre postene i dette subforumet, og se hvor seriøse de er. Det er forskjell på å komme med konstruktive innlegg og å whine.

Var ironisk ment mot B|real.

Lenke til kommentar

QUOTE (Rattata[No)
,14/03/2005 : 19:53] Har ikke fått noe fornuftig svar på det jeg spurte om. (kun noe surking fra en moderator  ;) )

Jeg ga deg da vittelig et ordentlig svar i post en, så jeg tror nok heller det er du som "sutrer".

 

Jeg tviler sterkt på at forumstyret setter seg ned å lager et system for å straffe folk som gjør andre brukere oppmerksom på ting i retningslinjene som de bryter.

 

Edit: Typo.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Ok, da tror jeg vi sier takk til B|Real, han har sansynligvis stått opp på feil fot i dag. :D

 

QUOTE
Jeg tviler sterkt på at forumstyret setter seg ned å lager et system for å straffe folk som gjør andre brukere oppmerksom på ting i retningslinjene som de bryter.

 

Var ikke kun dette jeg lurte på, var det vel?

 

Ps. Jeg er ikke surken, er faktisk i godt humør. Blir enda bedre ved å lese dine innlegg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...