Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva dere synes om legningen og yrkesvalget til folk som spiller tohalsere kan dere spare til andre forum. Her i tråden ser jeg ingen grunn til å drive på med slikt. La oss holde en vennlig tone, og om noen synes en gitar er den tøffeste på jord er det strengt tatt hans problem og ingen annens. Så kan vi andre holde oss til å agrumentere for hvorfor det er eller ikke er et godt valg av mer saklige grunner.

 

Noen poster er slettet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

edit: de andre var før meg.

 

edit: Dersom du har gitarhode som er assymetrisk på den måte at gitaren henger skjeivt på vanlige veggfester (feks. jazzbass), må du bruke GSP39WB, siden denne kan vris rundt slik at gitaren henger vertikalt.

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar
Dette er da min nye gitar. Fjong og fin.

 

*Bilder*

 

En mexicansk Fender Telecaster med aktive EMG-pickups. Trodde ikke at jeg noengang skulle ha en Telecaster, men 3000,- for den her synes jeg var en fin pris. Fin nok til at jeg slo til. :)

 

Hva synes andre?

8889761[/snapback]

 

Fin gitar! :thumbup:

 

 

 

Føler det er mye telecaster snakk her for tiden. :p

Jeg slenger meg på med noen bilder av min. :love:

Ble kjøpt for ca. en måned siden, for 6000,- inkludert mva og frakt. :)

Ble sendt direkte fra Japan. :yes:

Specs

 

post-97694-1182191303_thumb.jpg

post-97694-1182191352_thumb.jpg

post-97694-1182191378_thumb.jpg

post-97694-1182191394_thumb.jpg

 

EDIT: La til specs. ;)

Endret av TPRTPR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
40 kan vris hodet så gitaren kan være vridd mot siden, og ikke bare stå rettfrem.
Med 40- en kan du få plass til flere gitarer på mindre veggplass, fordi de kan henges i vinkel ut fra veggen.
edit: de andre var før meg.

 

edit: Dersom du har gitarhode som er assymetrisk på den måte at gitaren henger skjeivt på vanlige veggfester (feks. jazzbass), må du bruke GSP39WB, siden denne kan vris rundt slik at gitaren henger vertikalt.

 

Så 40 = 39 + vrifunksjonen?

 

Vil dere anbefale meg 40'en, da?

Lenke til kommentar

nå tror jeg du blander eewar. GSP40WB kan snus til siden og står lengre ut slik at gitaren kan stå sideslengs (Men den kan ikke vris for å passe gitarer med assymetriske hoder). GSP39WB derimot står nærmere veggen, og kan derfor ikke vri gitaren til siden (den står rett ud). Derimot kan du få gitarer med assymetriske hoder til å henge korrekt i disse.

 

Kort og enkelt passer egentlig begge til alt, men noen hodeformer er mer egnet til GSP39WB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...