Gå til innhold

Flysimulator - lave system krav.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en gammel pc her om dagen som jeg bestemte meg for å piffe opp (Formatere osv). Fant også en joystick - ettersom den bruker en gameport (som jeg ikke har på min gode pc) så tenkte jeg jeg skulle prøve den på den gamle pc'n. Denne har ganske dårlig specs:

Prosessor: 450 MHz Intel PII

Hurtigminne: 512 KB nivå 2

Internminne: 128 MB 100 MHz SyncDRAM

Harddisk: 10,0 GB

CD/DVD-spiller: 32xCD/5xDVD

Diskettstasjon: Zip-drive i tillegg til 1,44 MB diskettstasjon

Skjermkort/minne: ATI Rage LT PRO AGP 2X/8 MB

Så jeg trenger et "dårlig" flysimulator spill. Noen forslag?

-Jar

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Comanche 3 vil gå utmerket. Husker jeg satt utallige timer med coop multiplayer i dette helikopterspillet. Skikkelig moro!

(Comanche 4 er middelmådig i forhold pga etter min mening for arcadebasert flymodell. Det har dog bedre grafikk, men vil nok ikke kjøre bra pga maskinkravene)

Falcon 4.0 vil fungere godt vil jeg tro. Dette er en god jagerflysimulator med moderne fly. Spillet er fra 1998 eller noe. Maskinkravene er: "32 MB RAM, 4X CD-ROM, 2 MB skjermkortminne, 175 MB ledig HD plass, lydkort", noe du oppfyller med god margin.

IL2 er også et meget bra flyspill, denne gang fra andre verdenskrig, vil tro det kan gå meget tregt på det oppsettet du nevner. Har vel minimumskrav på 256MB RAM og 32MB skjermkortminne blant annet.

Edit:

Flanker 2.5 er også verdt en titt.

Endret av Amnio
Skrevet (endret)

jeg spilte il-2 på min gammel pc.. den har 800mhz 192mb ram og 32mb tnt2... så skjermkortet klarer det passelig bra..

edit: leif var her en snartur

Endret av complexity
Skrevet

Trenger ikke være en dårlig flysimulator selv om hardwaren er litt sliten.

Du har mer enn minimum systemkrav til alle Ms Flight Siumlator spilla(inkl. 2004), dog kan det være lurt å gå ned til 98 eller 2000 versonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...