Gå til innhold

Nytt kabinett til under 1000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lian li har ikke en bit plastik på seg, og thermaltake kabinettet og lian li er jo nesten samme stil, samme er chieftec.

 

Har det chieftec i "gamer" version, er ikke pent, og er ekstremt tungt! Men ellers bra. Hvis du ikke liker lian li, kjøp chieftec, thermaltake er noe skvip i forhold, og chieftec følger det med en ganske god psu.

Lenke til kommentar

Ser man på denne siden,

(http://www.thermaltake.com/XaserCase/tsunami/sna/sna.htm)

å ser litt på anmeldelsene dette kabinettet har fått, virker ikke dette kabinettet dårlig.

 

Jeg vet at mange thermaltake kabinetter er kjent for å være 14tiss, og har altfor mye dill dall på seg. Men vis du ser på bilde, som de fleste sikkert ikke har gjort, vil du se et helt annet kabinett enn de vanlinge thermaltake kabinettene.

Endret av Simi
Lenke til kommentar

Dei nye seriane til Thermaltake er kjent for og være ganske bra, men eg har ingen erfaring med dei... har Chieftech Dragon selv og eg syntes det er litt kjedelig, men eit meir solid og sikkert kabinett skal du lete lenge etter og att Chieftec har mange bra løsninger er eg heilt enig i... Eg liker Lian Li men noen av dei er litt kjedelige :ermm: men du får ta og lese litt tester, og vurdere sjølv hvilket du liker ;)

Lenke til kommentar

Herre, dette var morsomt! :!:

 

Jeg ville kalt de to der kabinettene du har listet opp for skjønnheten og udyret - i sin rette forstand. Det første kabinettet er jo helt, fullstendig disgusting. Det andre der, det har jeg faktisk også sett en del på og det er det vakreste kabinettet jeg har sett. Dessverre ligger det litt over mitt budsjett. De to kabinettene er hva man kan kalle for rake motsetninger (etter min mening, så klart).

 

Men alle har jo hver sin smak, da. :)

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar
Lian li har ikke en bit plastik på seg, og thermaltake kabinettet og lian li er jo nesten samme stil, samme er chieftec.

 

Har det chieftec i "gamer" version, er ikke pent, og er ekstremt tungt! Men ellers bra. Hvis du ikke liker lian li, kjøp chieftec, thermaltake er noe skvip i forhold, og chieftec følger det med en ganske god psu.

enig det du sier, faktisk er det meget god kvalitet på chieftec strømforsyningene, de yter en god del mer watt en det står at de skal og de er ikke hørbare selv om du ikke har på noen andre vifter :)

 

jeg ville garantert gått for lian li kabinettet (av åpenbare grunner)

men hvis ikke jeg skulle valgt det ville jeg absolutt valgt chieftec, jeg ville nok da helelr bytta ut chieftec modellen du fåreslår med chieftec dragon.

men hver sin smak :)

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...