Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fetteren til Aron spiller i emperor(Einar, synth - trodde du viste sånt). Aron får gratis fulltpass og skal prøve å skaffe det til meg også. Sånn kommer jeg meg backstage. Om jeg er heldig riktignok

edit:

endre litt

Endret av headcleaver
Skrevet
Fetteren til Aron spiller i emperor(Einar, synth - trodde du viste sånt). Aron får gratis fulltpass og skal prøve å skaffe det til meg også. Sånn kommer jeg meg backstage. Om jeg er heldig riktignok

edit:

endre litt

5616963[/snapback]

ikke når jeg trodde du mente at du kjennte en som het Einar og fettern hans heter Aron og spiller i ett band...

Skrevet
Jeg kan få pressepass på de fleste konserter i spektrum hvis jeg vil (muligens rockefeller og). :p

5616987[/snapback]

kan jeg presse passet ut av deg?

5617270[/snapback]

Over my dead body (not to be taken seriously). :p

Skrevet (endret)

jeg skal ihvertfall se restene av the doors, jethro tull og thin lizzy i april...

vurderer også å ta en tur på en madrugada-konsert i slutten av mars, men aner verken om det er ledige billetter eller om jeg gidder.

Endret av Sondre^^
Skrevet
Kunne godt tenkt meg å dra på "Magic Circle Music" touren med Manowar, Rhapsody og Holyhell, det hadde vært stilig.

5618098[/snapback]

Mhm, skal nok en tur innom her jeg også. Rhapsody og Manowar på en gang er ikke så ille. Holyhell kunne jeg derimot klart meg fint uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...