Chasseur Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 hva vil du? At vi skal poste en guide? At vi skal skrive en guide til deg? Få juling for å ikke lage en ordtlig post og emnetittel?
Sau Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Viss du tenker... ja sånn man ofte gjør så finner du nok ut av det
Herr Brun Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Vel siden du har postet her med et ord, guide, uten å gi noe mer informasjon, så er det ikke mye vi kan få ut i fra det! Vi kan selvfølgelig tenke, jeg regner med at du vil ha en guide. Men tror du virkelig vi gidder å skrive en guide uten at vi vet helt sikkert at det er det du vil? Jeg anbefaler deg å gå på www.twcenter.net, der har de mange bra guider. Jeg tror forresten heller ikke at noen gidder å gi deg en guide når du skriver med den frekke tonen du gjør i det siste innlegget, hvor du ikke gidder å svare på et enkelt spørsmål, men regner med at vi skal tenke selv hva du mener. Skjerp deg!!! Herr Brun
Sau Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Altså hva trur du når eg skriver guide? hmm meget muligt at man er ute etter en guide. :/
Cuneax Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Det var veldig slapt av deg, syns jeg. Du kunne ha formulert deg bedre. Hadde det vært så vanskelig?
Chasseur Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jepp, høyst sannsynlegvis så er det det du du er ute etter. Men vi vet ikke sikkert. Men, sjekk den guide på twcenter.org.
Herr Brun Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Sau du må virkelig tenke litt selv her. For det første: Hvis noen av oss hadde hatt en guide, ville vi sannsynligvis ha skrevet den og laget en egen post, evt. en post ala "post dine guider her!". For det andre: Du kunne lagd en post som het noe ala "post dine guider her" eller noe lignende. Og i innlegget kunne du skrive for eksempel "Her kan du poste dine guider til R:TW". For det tredje: Hvis du var ute etter en guide til Seleucid, kunne du skrevet det! Det er ikke vanskelig! I topic skriver du "Guide til R: TW factionen Seleucid", og i innlegget skriver du for eksempel "Jeg er nybegynner i R: TW og trenger derfor en god guide til factionen seleucid. Noen som vil skrive det til meg evt. komme med gode linker?". Da hadde du sannsynligvis fått hjelp, og ingen ville blitt irritert slik vi blir nå. Herr Brun
Sau Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Joda joda men i topicen står det tross alt selecuid og isteden for å plapre om at eg er nabb i rome osv. så er det vel like greit og skrive guide Og viss du faktisk blir så uhyre irritert av dette foreslår eg en psykolog
Shicca Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Det faktum at du iløpet av 4 svar ENDA ikke konkret har sagt at du ønsker en guide er trist, selv om 2 av de svarene gir hint til det.
CSSSK Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hmm... Som sagt er det masse guider på totalwar.org Men å spille som selecuid er ganske enkelt. Riktignok vil "alle" rundt deg komme til å angripe deg, men forsøk å være aktiv med diplomater og hold freden og traderights sålenge som mulig med naboene, med unntak av Egypt. Første prioritet er å ta hele egypt, da får du en bra boost for økonomien. Gå deretter vestover nord for middelhavet, og ta de to wonderene der, som vil gi deg bra bonuser. Deretter ta du wonderet på øye sør for hallacarnicus (tror det var no sånt det het). Da får du 40% bonus på naval trade, du har 6 av 7 wondere, og penger trenger du ikke tenke på lenger. Etterhvert vil du få enheter som catapract og, companion cavalry, armoured elephants og legionærer på høyde med romerne sine. Gjør som du vil heretter, verden ligger for dine føtter Bruk mye phalanxer i begynnelsen for å forsvare alle provinsene, levy pikemen og bedre duger, er min erfaring ihverfall. En litt feig men veldig effektiv måte å forsvare byen på er å la fienden komme inn i gatene, og sette to-tre phalanx-enheter på et trangt sted som de må igjennom. Når fienden har stått og kjempa ved spydspissene en stund, og begynner å skjønne at det er håpløst, kjører du på med et par kavaleri-enheter bakfra, noe som stort sett fører til at hele hæren flykter, og du kan kjøre over alt og alle med kavaleriet mens de løper hjemover Lykke til Endret 11. mars 2005 av CSSSK
Herr Brun Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Må virkelig si meg enig med shicca, det at du i løpet av dine 4 poster faktisk ikke har klart å forklare akkurat hva du vil, det er ganske tragisk! Ja jeg forstår selvfølgelig nå (etter litt tenking som du sier, men det skal ikke være nødvendig, man skal vel forstå hva du mener med å lese det du skriver, ikke gjette seg fram) at du vil ha en guide, men hvis man vil at andre brukere skal skrive en guide (hvilket faktisk er ganske omfattende arbeid) vil jeg foreslå at man ber pent og forklarer sånn ca. hva man har problemer med, ikke bare hinter til at man vil ha en guide samt at man er veldig frekk i måten man skriver på. Og vennligst ikke henvis meg til psykolog, har ingen større psykiske problemer. Til dere andre + moderatorer: Sorry for at jeg hisser meg litt opp her, men blir provosert av slike som sau. Herr Brun
b-real Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Sau, neste gang du poster så skriv hva du vil og ikke la andre gjette hva du egentlig vil. Og mekk en ordentlig topic for detn ovenfor er ræva. Stenges.
Anbefalte innlegg