Gå til innhold

Cheats til wow§!


Anbefalte innlegg

Trodde det ikke fantes cheats til WoW. Ble skikkelig skuffa når jeg leser at det finnes.

 

Men er det virkelig verdt det ? , jeg er selv level 43 og har spilt mye for å nå denne levelen. Å risikere å miste denne characteren for en juks eller to er aboslutt ikke verdt det.

 

Tenk på all tid du har brukt før du tenke på juks! Ikke verdte det !

 

Hva typer cheats finnes til wow ? slik jeg kan være ops på folk som bruker det og raskt kan rapotere til til GM`s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde det ikke fantes cheats til WoW. Ble skikkelig skuffa når jeg leser at det finnes.

 

Men er det virkelig verdt det ? , jeg er selv level 43 og har spilt mye for å nå denne levelen. Å risikere å miste denne characteren for en juks eller to er aboslutt ikke verdt det.

 

Tenk på all tid du har brukt før du tenke på juks! Ikke verdte det !

 

Hva typer cheats finnes til wow ? slik jeg kan være ops på folk som bruker det og raskt kan rapotere til til GM`s

JEG tror at du er lvl 1-10, og vil få vite om cheats slik at du kan bruke dem selv. Men det er abre meg.

 

 

Cheats er jævlig kjipt ja, håper alle som bruker de blir tatt.

Lenke til kommentar

er vell ikke akkurat cheats, det er et program hvor du skriver inn coordinater på skjermen etter hvor musa går, eller hvilken knapp på tastaturet den skal trykke på. Når det gjelder wow, så funker det her dårlig, fordi man kan ikke grinde xp på low lvld mobs. OG når man kommer høyere opp i level spawner det meste på din level som rød(aggresiv) mob. Ikke gul, hvis spawnet er gult, så er det et relativt lite spawn med lite xp å hente. Tror Blizzard har tenkt mye på det her, trossalt macroing/cheats som ødela star wars galaxies.

Lenke til kommentar
er vell ikke akkurat cheats, det er et program hvor du skriver inn coordinater på skjermen etter hvor musa går, eller hvilken knapp på tastaturet den skal trykke på. Når det gjelder wow, så funker det her dårlig, fordi man kan ikke grinde xp på low lvld mobs. OG når man kommer høyere opp i level spawner det meste på din level som rød(aggresiv) mob. Ikke gul, hvis spawnet er gult, så er det et relativt lite spawn med lite xp å hente. Tror Blizzard har tenkt mye på det her, trossalt macroing/cheats som ødela star wars galaxies.

omformuler takk. :blush:

 

Man har jo autowalk, det er vel ikke cheat?

Sånn at den går rett fram uten at du trenger å holde inne W

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...