Goliath Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 (endret) Jeg har en MSI K8N NEO2 Platinum med MSI WLAN-kort på kjøpet. Jeg er strålende fornøyd med hk og wlan-kortet men har et lite "problem". Jeg ønsker å kjøre minst mulig prosesser i bakgrunnen og har merket en ting. Får å bruke MSI WLAN-kortet, MÅ jeg ha DigiCell kjørende bare for at man skal kunne surfe. Er dette riktig? Hade vært greit å ha WLAN-kortet fungerende uten at DigiCell må kjøre i bakgrunnen. Ellers bruker jeg Windows XP SP2 og har oppgradert alt av drivere til MSI. Noen måte å unngå DigiCell samt surfe? Endret 10. mars 2005 av ohh-noo
Tor-K-El Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Har du prøvd å avinstallere wlan kortet og DigiCell, og etterpå bare installert wlan kortet uten å ha DigiCell på maskinen? Evnt hindre Digicell å starte opp når du starter Windows. Skriv 'msconfig' i kjør feltet og velg 'Oppstart'.
Goliath Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Jeg har deaktivert DigiCell og startet maskinen men allikevel vil ikke WLAN kortet gå på internett før jeg starter DigiCell
Tor-K-El Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Prøv det jeg sa først. Avinstaller wlan kortet(driver++) og DigiCell. Så installerer du bare wlan kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå