TCi Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) Kom over denne på et annet forum. Husker ikke hvilket, men her er en link iallefall. Litt tam i starten, men så tar den liksom litt av. Tror nok noen kommer til å trekke på smilebåndet http://www.machinima.org/paul_blog/breen/S...een-DivX-LQ.zip (21mb) EDIT: Spoiler advarsel for de som ikke har spilt det ennå! Endret 9. mars 2005 av TCi
Tobe__ Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg visste ikke at G-Man var vokalist i et nu-metal band? Utrolig bra laget video!
Saddlefall Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Haha! Så jævlig bra!! Meget bra lagd altså... Hvem er det som spiller, noen som vet?
stengah Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Haha! Så jævlig bra!! Meget bra lagd altså... Hvem er det som spiller, noen som vet? Står bandnavn og låt på slutten av credits. "So Cold" by Breaking Benjamin.
Saddlefall Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Haha! Så jævlig bra!! Meget bra lagd altså... Hvem er det som spiller, noen som vet? Står bandnavn og låt på slutten av credits. "So Cold" by Breaking Benjamin. Ah, så ikke det
Wooho Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Bra mysikkvideo. G-Man har en god sjanse til å bli en rockestjerne.
Elendil Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 http://www.own-age.com/vids/mirrors.aspx?id=4538 Der finner du dowload.
snoemann Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Oj oj oj! Så bra! Blir mer og mer rastløs etter expansion når jeg ser sånt
Elendil Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Oj oj oj! Så bra! Blir mer og mer rastløs etter expansion når jeg ser sånt Det er ikkje så lenge til no.
Newt32 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Bra at G-Man kommer ut av skapet og viser hvorfor han egentlig er med i HL2. Keep up the good work G-Man
thomassit0 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Bra at G-Man kommer ut av skapet og viser hvorfor han egentlig er med i HL2. Keep up the good work G-Man ot warn: f*en å sjukt, satt akkurat å hørte på Kela, og akkurat når jeg så på siggen din så kom den delen av sangen
Newt32 Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Bra at G-Man kommer ut av skapet og viser hvorfor han egentlig er med i HL2. Keep up the good work G-Man ot warn: f*en å sjukt, satt akkurat å hørte på Kela, og akkurat når jeg så på siggen din så kom den delen av sangen ot warn2: Men jeg har en litt forkortet verson da. Den går egentlig slik: Men det er bare sånn det er min venn forhåpentligvis kan vi ses igjen samma sted samma tid men nå må jeg desverre forlate planeten din hadet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå