abcosv Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 3DR har nok ikke dreti på leggen som tidligere nevnt. Det er fremdeles mye action i 3DR-forumet, med diverse sentrale personer i utviklingsprosessen som jevnlig kommenterer innlegg, samtidig som de spør om hjelp fra miljøet til ting som scriptede events, små ekstraspill o.l.
nonlocality Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Mr.Garibaldi: Om det er demonstrasjon av grafikk, lyd, fysikk (eller andre motorer som finnes), så er meningen med demonstajonen er å vise publikumet de elementene og de visuelle effektene skal bli implementeres i den kommende DNF-spillet. Poenget og hensikten med demonstrasjonen kan du regne ut selv.. Jeg har alldri sagt at 3DRealms lager halvferdige spill, det er du som har blandet 2 forskjellige innlegg (men med samme innsikt) av meg. Spørsmålet ditt "Så hva har denne tech demoen med halvferdige spill å gjøre?" er grunnen til at du er forvirret.
abcosv Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Mr.Garibaldi: Om det er demonstrasjon av grafikk, lyd, fysikk (eller andre motorer som finnes), så er meningen med demonstajonen er å vise publikumet de elementene og de visuelle effektene skal bli implementeres i den kommende DNF-spillet. Poenget og hensikten med demonstrasjonen kan du regne ut selv.. Jeg har alldri sagt at 3DRealms lager halvferdige spill, det er du som har blandet 2 forskjellige innlegg (men med samme innsikt) av meg. Spørsmålet ditt "Så hva har denne tech demoen med halvferdige spill å gjøre?" er grunnen til at du er forvirret. Vel.. Poenget er at den fysikk-demoen som er ute, er en generell demonstrasjon av hva fysikkmotoren har mulighet til å gjøre. Dette fullstendig uavhengig av 3DR eller DNF-utviklerne. Meqon lagde demonstrasjonen før de solgte motoren til 3DR, og det er ingen reklamedemo for Duke.
Mala Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Tja gidde ikkje vente på dette spille slik som med HL2 og BiA, men får bare se en dag om det kommer å sjekkke det ut. Håper det blir bra da, syns folka bak det fortjener det, de er vel passe lei hver gang "bossen" kommer inn døra og sier" Folkens, vi går over til en ny motor" :!:
TCi Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Tja gidde ikkje vente på dette spille slik som med HL2 og BiA, men får bare se en dag om det kommer å sjekkke det ut. Håper det blir bra da, syns folka bak det fortjener det, de er vel passe lei hver gang "bossen" kommer inn døra og sier" Folkens, vi går over til en ny motor" :!: Tror nok ikke at det fungerer på den måten... Tror nok bytte av motor mest går på at den motorenteknologien ikke strekker til, slik at spillet ikke blir slik de ønsker det. Dette er en av grunnene til at Valve selv utviklet Source.
Magellan Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Angående release av DNF så synes jeg det var morsomt å ta turen innom den gamle Duke Nukem sida jeg lagde for mange år siden. Morten's Duke Nukem Page Trykk på "News" og se hva jeg skrev om DNF der Gremmes over designet, men var hippt i 97/98
Potetfar Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Sorry at jeg går litt OT her, men når skulle DNF i utgangspunktet komme ut?
Hr. Jenssen Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 (endret) Sorry at jeg går litt OT her, men når skulle DNF i utgangspunktet komme ut? De begynte å produsere det rett etter at 3D hadde fått så stor suksess. Altså, i 96/97. (D3D kom i 96). Det var først meningen at spillet skulle komme i 1998. Men så ble det utsatt til 1999 (har en sykt fet trailer som viser in-game videoklipp. Nei det er helt sant!). Men etter hvert ble det utsatt så mye, at de til slutt nektet å si noe om når spillet skulle komme. De sier nå bare at det kommer, men de vet ikke når. Heh, har noen fete oppstillingsfigurer i høy kvalitet og høyt detalj-nivå, liggende her et sted. (leter) Mener at det skulle være en pig cop, Duke Nukem, og en sånn sværing med minigun. Endret 13. mars 2005 av MeTa][iC
Mala Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Tja gidde ikkje vente på dette spille slik som med HL2 og BiA, men får bare se en dag om det kommer å sjekkke det ut. Håper det blir bra da, syns folka bak det fortjener det, de er vel passe lei hver gang "bossen" kommer inn døra og sier" Folkens, vi går over til en ny motor" :!: Tror nok ikke at det fungerer på den måten... Tror nok bytte av motor mest går på at den motorenteknologien ikke strekker til, slik at spillet ikke blir slik de ønsker det. Dette er en av grunnene til at Valve selv utviklet Source. No shit pal Det var ment som en joke Men da sier eg god natt til forumet for denne gang!
Havcard Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 [iC' date=13/03/2005 : 01:45] De begynte å produsere det rett etter at 3D hadde fått så stor suksess.Altså, i 96/97. (D3D kom i 96). Ikke for å kritisere men Duke Nukem 3D kom ut i 1994 og Atomic Edition i 1996... Jeg har prøvd litt Half-Life og Counter-Strike og det er til å spy av Synest at 3D Realms har fått frem spillegleden selv om Duke3D har i utgangspunket ganske dårlig grafikk. Men om man vil ha bedre teksturer, kan man besøke http://jonof.edgenetwork.org/index.php?p=jfduke3d og laste det ned det og Windows-versjon av spillet...
nerd-light Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Når jeg er er i det onde hjørnet mitt, så håper jeg at DNF blir en flopp av dimensjoner ala Daikatana, siden de har brukt så lang tid Men seff så håper jeg jo på at det blir litt HL svung over det da at folk flest kommer til å like det .
mushi Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Siden 3d Realms ikke har gått konk enda, betyr det vel at de jobber med noe i hvertfall. De er vel ikke store nok til å lage mer enn et spill om gangen, så duke nukem er vel mest sannsynlig at de jobber med. Håper det blir bra den vakre dagen det kommer, men tror at det blir mange som blir skuffet.
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Duke Nukem 3D kom ut i 1994 og Atomic Edition i 1996... Er du sikker?
Havcard Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 [iC' date=15/03/2005 : 15:30] Duke Nukem 3D kom ut i 1994 og Atomic Edition i 1996... Er du sikker? Ja!
slash Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Angående release av DNF så synes jeg det var morsomt å ta turen innom den gamle Duke Nukem sida jeg lagde for mange år siden. Morten's Duke Nukem Page Trykk på "News" og se hva jeg skrev om DNF der Gremmes over designet, men var hippt i 97/98 Jesus christ! Kunne du funnet en værre midi eller? Først skremte den livet av meg pga volum, og så fikk den meg til å le fordi jeg skjønte at det skulle være dn3d theme.. Mye action på morrakvisten dette.
Mr.Garibaldi Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Mr.Garibaldi: Om det er demonstrasjon av grafikk, lyd, fysikk (eller andre motorer som finnes), så er meningen med demonstajonen er å vise publikumet de elementene og de visuelle effektene skal bli implementeres i den kommende DNF-spillet. Poenget og hensikten med demonstrasjonen kan du regne ut selv.. Greit, jeg blandet sammen to innlegg. Men jeg mener fortsatt at du bommer litt når det gjelder demoen. Den er ikke laget av 3dr, men av Meqon, for å selge sin fysikk motor til utviklere. Hvis du laster den ned vil du se at den er ganske kjedelig (kun gråtoner) og er kun for å vise hvordan fysikkmotoren lar deg manipulere objekter, og er ærlig talt ikke særlig spennende slik den er laget. Så "elementene" i demoen er langt ifra noe som vil få spilelre til å køe, men heller viser hvordan Meqon har en bedre fysikk motor en havoc og gir spill-utviklere ideér om hvordan de kan bruken den i sitt spill... Ps. sorry for sent svar, men har vært opptatt med andre ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå