Gå til innhold

Vi søker medarbeidere, deltidsstilling.

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

16 år tror jeg er en grei alder (blir 16 på onsdag :roll: ). Men om du (johnny) skulle få denne jobben burde du seriøst skrive litt saktere og gå igjennom det du skriver før du publiserer det ;):p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

@Beistet:

Er jo selvsagt fint mulig og sende mail, men jeg bare sier at vi ser ut til å ha fått nok folk for en stund nå.
Endret av bhsand
Skrevet
@Beistet:

Er jo selvsagt fint mulig og sende mail, men jeg bare sier at vi ser ut til å ha fått nok folk for en stund nå.

@bhsand:

Sender mail senere.

Kanskje jeg mente om de som ikke har fått svar hittil, ikke får jobben? :)

Skrevet

Nei da, jeg har ikke sendt noen eposter enda, har kun gått over epostene i dag, svar vil bli sendt i den rekkefølgen jeg fikk dem. Dvs at de som sendte epost først får svar først. Noe jeg regner med skjer i morgen.

Skrevet

dårlig stelt med svar her også.. trodde jeg sendte søknad ganske tidlig, men ser dårlig ut.

jaja, bedre lykke neste gang! :)

Skrevet

samboern min skrev mail bare minutter etter annonseringen ble lagt ut, og hun har heller ikke fått noe svar..

kjipe greier dette..

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Sikkert bare Ueland som har mye å gjøre.

Skrevet (endret)
...Har allerde fått mer enn nok av folk nå, og vi kommer ikke til å ta inn flere i film-delen enda. De som allerede har sendt mail vil få svar i løpet av et par dager...

Hva med å annonsere søknadsfrist? Er jo dumt å sette en søknadsfrist til dere «har fått nok».

Endret av RolfOve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...