emacoolit Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg er ganske god i CS:S, med en kill/death ratio på 1,5. Når VAC2 kommer, så blir ratioen enda bedre. Det er en passende belønning for alle som ikke faller for fristelsen for å cheate!!!!
Kenny000 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har lurt på det samme til tider, men gidder ikke si noe når jeg spiller. blir sikkert bare kalt whiner eller noe.. Et eksempel fra en jeg begynte å lure på var når han hoppet ned fra broen (De_dust) jeg så han komme ned ovenfra og hadde han i siktet, men han traff headshot før jeg fikk trykket på knappen..
Alt-Ctrl Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg er ganske god i CS:S, med en kill/death ratio på 1,5. Når VAC2 kommer, så blir ratioen enda bedre. Det er en passende belønning for alle som ikke faller for fristelsen for å cheate!!!! Har ikke opplevd så veldig mye ceating i css, men så pleier jeg å spille på en server der admin er veldig ofte og. Xeno heter den, norsk er den og :-) mange hyggelige mennesker der.
Bugbox Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg er ganske god i CS:S, med en kill/death ratio på 1,5. Når VAC2 kommer, så blir ratioen enda bedre. Det er en passende belønning for alle som ikke faller for fristelsen for å cheate!!!! Har ikke opplevd så veldig mye ceating i css, men så pleier jeg å spille på en server der admin er veldig ofte og. Xeno heter den, norsk er den og :-) mange hyggelige mennesker der. Jepp xeno er en kongeserver
Kurt P Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er ganske god i CS:S, med en kill/death ratio på 1,5. Når VAC2 kommer, så blir ratioen enda bedre. Det er en passende belønning for alle som ikke faller for fristelsen for å cheate!!!! det er da ikke spes bra.. Tipper jeg har en kill/death ratio på over 2.. Pleier nesten alltid å ha dobbelt så mange kills som deaths eller mer..
Juleniss1 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 men i 1.6 så er det random treffing, noe i cs:s også men det er forbedret, har sikta på hue til en fyr og avfyrt 12 skudd fra en usp og fått 2 hit i 1.6 dette er en kompis som sto stille i spawn Da var nok kameraten din på skrivebordet. Da er det av og til helt umulig å treffe.
Sigga Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 men i 1.6 så er det random treffing, noe i cs:s også men det er forbedret, har sikta på hue til en fyr og avfyrt 12 skudd fra en usp og fått 2 hit i 1.6 dette er en kompis som sto stille i spawn Treffer man ikke hodet på en som står stille med 12 skudd, kan man ikke skylde på at spillet er random.
SGE7000 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er ganske god i CS:S, med en kill/death ratio på 1,5. Når VAC2 kommer, så blir ratioen enda bedre. Det er en passende belønning for alle som ikke faller for fristelsen for å cheate!!!! ikke at jeg er så veldig god selv, men 1,5 i k/d ratio ekke "ganske god", akkurat Det er jo liksom at du har f.eks 15 kills og 10 deaths (?), og det vil ikke jeg akkurat si at er "ganske god"...
Werlin Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er ganske god i CS:S, med en kill/death ratio på 1,5. Når VAC2 kommer, så blir ratioen enda bedre. Det er en passende belønning for alle som ikke faller for fristelsen for å cheate!!!! ikke at jeg er så veldig god selv, men 1,5 i k/d ratio ekke "ganske god", akkurat Det er jo liksom at du har f.eks 15 kills og 10 deaths (?), og det vil ikke jeg akkurat si at er "ganske god"... Kommer helt anpå hvordan man spiller... Man kan ha 1 i kpd og spille dødsbra (om man stormer mot campere) og en kpd på 4 er fort dårlig hvis man f.eks. spiller som ct på dust. kpd måler mer lamehet enn skills. Spesielt etter at de forandret autosniperene til å bli "übernoobvåpen numero uno" Vil forresten anbefalle folk å spille på servere som er med i Radar, om det blir tatt cheatere der så ryker de ut av alle serverene som er med i Radar Beste anticheat som har kommet på altfor lenge. (VAC, PB, CD osv. hjelper ikke så altfor mye, det viktigste er admins som speccer Men.. har litt tro på VAC2 )
Wooho Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Xeno er en konge server ingen jukser men jeg blir eid.
GoldlaXiE Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kom inn på xeno nå, og det første jeg leser er: "speedhackern er vell dratt? " :!:
Wooho Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kom inn på xeno nå, og det første jeg leser er: "speedhackern er vell dratt? " :!: Det var vel på de_italy sant? Merka det jeg også.
Overguard Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Cheating har ødelagt spurce for min del! Uansett server er det nesten noen som cheater! Så jeg bruker å spill mot boter! Noe som er ekstremt kjedelig! Og angående han på catch, han har jeg også møtt! (Angående boter: det var bare tull)
Bugbox Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kom inn på xeno nå, og det første jeg leser er: "speedhackern er vell dratt? " :!: Det var vel på de_italy sant? Merka det jeg også. jepp det var en speedhacker der i dag..han spilte elendig men løp j**** fort :!:
Bugbox Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er ganske god i CS:S, med en kill/death ratio på 1,5. Når VAC2 kommer, så blir ratioen enda bedre. Det er en passende belønning for alle som ikke faller for fristelsen for å cheate!!!! ikke at jeg er så veldig god selv, men 1,5 i k/d ratio ekke "ganske god", akkurat Det er jo liksom at du har f.eks 15 kills og 10 deaths (?), og det vil ikke jeg akkurat si at er "ganske god"... Kommer helt anpå hvordan man spiller... Man kan ha 1 i kpd og spille dødsbra (om man stormer mot campere) og en kpd på 4 er fort dårlig hvis man f.eks. spiller som ct på dust. kpd måler mer lamehet enn skills. Spesielt etter at de forandret autosniperene til å bli "übernoobvåpen numero uno" Vil forresten anbefalle folk å spille på servere som er med i Radar, om det blir tatt cheatere der så ryker de ut av alle serverene som er med i Radar Beste anticheat som har kommet på altfor lenge. (VAC, PB, CD osv. hjelper ikke så altfor mye, det viktigste er admins som speccer Men.. har litt tro på VAC2 ) Hvordan vet man at serverene er med i "radar"?
Mala Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Slik som med Radar burde det vert me VAC2 også, kansje det er det hehehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå