Gå til innhold

Juksing i CS:S

Anbefalte innlegg

Skrevet
Off, så kjedelig da. . . Trodde bare de var veldig gode. Er ikke noe gøy å spille med folk som jukser.

Det kan vel også tenkes at det du ser når du ser gjennom 'andres øyne' etter at du er død faktisk ikke er helt identisk/har like god oppdatering som den aktuelle spilleren faktisk har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det kan vel også tenkes at det du ser når du ser gjennom 'andres øyne' etter at du er død faktisk ikke er helt identisk/har like god oppdatering som den aktuelle spilleren faktisk har.

Der er jeg helt enig. Håper det er det som er tilfelle det meste av tiden. Det er jo også slik at jeg blir overrasktet av at jeg treffer headshot noen ganger også.

I går var jeg forresten på en nederlandsk server og ble beskylt for juks. Admin fant ut at han skulle ha det litt moro med meg og drev og teleporterte meg rundt på de_train. Tillslutt havnet jeg i løse lufta 20 meter over bakken. Der stod jeg og drepte intetanene terrorister som kom løpende under meg i ca ett minutt. Death from above. Alle døde fikk selvfølgelig med seg opptrinnet, noe som resulterte i et spetakkel uten like rett etterpå. Etter en stund innrømte admin hva som hadde skjedd og jeg ble renvasket.

Vil også minne om at det finnes muligheter for å finne ut om det jukses. Har ikke prøvd det selv, men vurderer det.

X-Spectate - Dette programmet lar deg sjekke rates, ha på wallhack og slikt, men BARE når du spectater. Dette for at folk lettere skal buste en cheater. Det kan følge til ghosting, ja, men det er et veldig fint program hvis du tror noen jukser og har hltv demo. Kan IKKE brukes ingame, kun når du spectater\ser hltv. Dette programmet er fult lovlig.

Hentes her: http://www.brutalcs.nu/filer/xspec.zip

For en bedre beskrivelse, se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=341726

Endret av Dr.Ittsekk
Skrevet

Spiller litt cs:s i blant, og jeg har sett en del cheatere. Noen er jo helt klare cheatere, feks de som bruker speedhack, og de som har fler enn 1 stk. HE-granat med seg... Dette er også de eneste cheatsa som er så lette å avdekke. Om en fyr bruker wallhack og i tillegg er litt sleip er ikke det så lett å finne ut av, derfor er det nok dessverre mange som sitter der og spiller med diverse hjelpemidler.

Og det med at folk treffer HS når de sikter på beina.. Om man sprayer må man nødvendigvis sikte ned mot beina etterhvert for å få kulene til å gå rett fram. CS er også ganske random i utgangspunktet. Tror derfor ikke "HS i beina-fenomenet" er aimbot.

Skrevet
Og det med at folk treffer HS når de sikter på beina.. Om man sprayer må man nødvendigvis sikte ned mot beina etterhvert for å få kulene til å gå rett fram.

Dette er jeg klar over. Når jeg skrev:

Når jeg sitter og ser på andre spille etter jeg selv har død virker det som om noen treffer headshot selv om siktet ikke er i nærheten av hodet.

Da mente jeg de gangene jeg har sittet og sett på folk som treffer headshot etter headshot når de sikter over, under og tilsiden for personen de treffer.

Skrevet (endret)
Jeg har innebygget WH i data'n min. Det er som en 'spider-sense', det hakker litt når fiendene kommer.

En gang på lang for noen dager siden ble det putselig lysbildeshow, og 0,5 sec senere hoppa 5 cter ut.

Dunno om VAC 2 vil ta vekk ''cheaten'' min  :p

Det der kalles ''altfordårligdatamaskinforcs:sourcehaxx''. Tror nok VAC 2 tar deg ja...

:roll:

Uff, jeg tror faktisk det er endel cheatere på CS:S, og at hitboksene ikke kan ta all skylda....

Endret av TDK
Skrevet (endret)
Dr.Ittsekk: X-spectate kan bare brukes på hltv-demoer. Med mindre du spiller pcwer er det ganske ubrukelig, spesielt siden du ikke er serveradmin.
Takk, var ikke klar over det!

Nr. 100 :thumbup:

Edit: Får jeg noe fint nå. Nr 100 skulle gi noe. Moderator: Jeg ønsker meg ei jomfru. Skal på byen nå, gi alt du har av krefter for at mitt ønske skal gå i oppfyllelse. :D

Endret av Dr.Ittsekk
Skrevet

Jeg spiller nesten bare på Catch-Gamer og for et par dager siden catcha jeg den første 100% sikre cheateren der. Siktet hans rista som en dildo og han tok kostant headshots.

Senere den samme dagen fant oppdaga vi en fyr med wallhack, som stirret på den personen som var igjen hele tiden.

Hvis ikke VAC2 forandrer på ting er jeg redd for at det samme skjer med CS:S som jeg mener har skjedd med CS 1.6; det blir overflod av cheatere.

Skrevet (endret)

Det finnes cheats i console. De funker ikke noe spesielt bra, for man ser med en gang at man cheater (uansett). Hvis dere lurer på hvordan jeg vet det så er det bare en kamerat som cheater. :no:

EDIT: Dr.Ittsekk, hva med innlegg nr. 600, som kommer i morra? :whistle:

Endret av Rune_F
Skrevet
hvor skal jeg sende inn demoer av cheatere ï cs:s ? har med navn og ip og alt på noen

Hmm, send til admin på serveren. Eller endå bedre valve, steam desse folka der(hehe) :grin:

Skrevet
hvor skal jeg sende inn demoer av cheatere ï cs:s ? har med navn og ip og alt på noen

Hmm, send til admin på serveren. Eller endå bedre valve, steam desse folka der(hehe) :grin:

Men det er jo bare flott, sende dem inn til admin på server som noen her nevnte :thumbup: Let them pay :innocent:

Skrevet

Vel, nå tviler jeg på at det er mulig, uansett cheat, at kulene på mysterisk vis flyr mot hodet uansett hvor man sikter. Tror heller det er CSS som er helt random.

Skrevet (endret)
Vel, nå tviler jeg på at det er mulig, uansett cheat, at kulene på mysterisk vis flyr mot hodet uansett hvor man sikter. Tror heller det er CSS som er helt random.

jeg tenker nå på WH og speedhack som jeg har recorda

(ops var vist ikke et svar det, sorry)

men i 1.6 så er det random treffing, noe i cs:s også men det er forbedret, har sikta på hue til en fyr og avfyrt 12 skudd fra en usp og fått 2 hit i 1.6 dette er en kompis som sto stille i spawn

Endret av stidz
Skrevet
Jeg spiller nesten bare på Catch-Gamer og for et par dager siden catcha jeg den første 100% sikre cheateren der. Siktet hans rista som en dildo og han tok kostant headshots.

Senere den samme dagen fant oppdaga vi en fyr med wallhack, som stirret på den personen som var igjen hele tiden.

Hvis ikke VAC2 forandrer på ting er jeg redd for at det samme skjer med CS:S som jeg mener har skjedd med CS 1.6; det blir overflod av cheatere.

støtte på han hs karen jeg også for noen dager siden :p

Skrevet
Edit: Får jeg noe fint nå. Nr 100 skulle gi noe. Moderator: Jeg ønsker meg ei jomfru. Skal på byen nå, gi alt du har av krefter for at mitt ønske skal gå i oppfyllelse. 
EDIT: Dr.Ittsekk, hva med innlegg nr. 600, som kommer i morra? 
Seks jomfruer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...