calvin3 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hei. Jeg lurere på om det finnes noe bra kalender prog til Windows? Takker får alle svar.
Gronz Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Mozilla Sunbird fungerer ganske bra, og er ikke veldig buggy selv om det er en 0.2-versjon. http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird.html
Chasseur Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg bruker rainlendar, som er det beste jeg har prøvd. Men det er mulig du er ute etter et alternativ til MS schedule, da vet jeg ikke.
Format71 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Har veldig sansen for Active Desktop Calendar. Den legger seg som wallpaper på desktop'en din og lar deg tobbelt klikke på desktop'en for å legge til nye avtaler og oppgaver mv. -Vegar oi! Den Rainlendar-saken så jo veldig interessant ut! ADC ut, Rainlendar inn... Endret 7. mars 2005 av Format71
mandela Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 http://www.essentialpim.com/index.php er vel god. bruker selv sunbird da jeg ikke trenger avansert kalender
miCro Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 I Sunbird, er det mulig å få det til å varsle om hendelser uten at man har programmet kjørende?
Bruun Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har ingen å anbefale, men vil bare advare mot tusenvis av kalender-programmer som inneholder spware/adware. Du er herved adwart
mandela Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) I Sunbird, er det mulig å få det til å varsle om hendelser uten at man har programmet kjørende? nei, slik funksjonalitet finnes ikke ennå, blir interessant å se hva slags funksjonalitet lightning får og hvordan det går med evolution porteringen til windows Endret 8. mars 2005 av modellmakt
Howard B Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har ingen å anbefale, men vil bare advare mot tusenvis av kalender-programmer som inneholder spware/adware. Du er herved adwart 3801363[/snapback] Noen som vet om det er tilfelle med Active Desktop Calendar ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå