Gå til innhold

Explorer.exe krasjer når jeg åpner "Min musikk"


Anbefalte innlegg

Oppdaget for 1 minutt siden da jeg skulle åpne en sang, at explorer.exe krasjer når jeg skal inn på Min musikk. Jeg har altså mao ikke fått sett skikkelig etter hva det er, jeg skal ut nå så jeg tenkte kanskje jeg ville få noen svar til jeg kom hjem. Det som skjer er at jeg åpner Utforsker/Min musikk på startmenyen, går inn på de mappene jeg skal og etter et par sekunder kresjer det og explorer lukker seg. Har bedrevet litt styling av WinXP i det siste - med Style-XP (som mange sikkert har mye vondt å si om), men det er et par dager siden og alt har funka greit etter det. Har også installert ObjectDock om det kan ha noe å si (hadde den tidligere også, men fjerna den, husker ikke hvorfor). Tenker jeg kjører virussøk mens jeg er borte og adware/spyware-søk når jeg kommer hjem. Imens kan jeg få hjelp av folk som har en viss formening om hva som kan være årsaken til dette ;)

 

Takk

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjørte nod32 og fjerna 4 objekter som tilsynelatende ikke hjalp et komma. Så kjørte jeg adaware og fikk opp masse dritt. Da jeg skulle fjerne det, krasja explorer igjen og jeg fikk opp vedlagt feilmelding

 

edit: jeg valgte cancel fordi jeg har lyst til å finne ut av hva dette er for noe (alltid kjekt med erfaringer så vet jeg det til neste gang eller når noen andre får problemet). Skal se hva mappen inneholder og så fjerner jeg det vel etterpå (hvis det går an). Evt kjører jeg adaware igjen...

 

vennen min google fant noe morsomt til meg her ja: http://www.2-spyware.com/file-istsvc-exe.html

tror den skal vekk...

 

men tviler på at det er det som krasjer windows da? skal fjerne den og så kommer jeg heller tilbake og klager hvis problemet vedvarer

 

 

jah, nå har jeg fjerna den og explorer krasjer like fullt. Har også sjekka et par andre ukjente filer mot google men de fleste var microsoft-filer e.l.

En som google ikke fant da men den forsvant igjen...

 

edit igjen: ALVORGLIG TALT! Hvor teit kan man bli. Først nå fant jeg ut at jeg skulle sjekke om explorer krasjer når jeg går innpå andre mapper. Jeg prøver å gå inn på mapper med bilder og dokumenter og masse stash og alt fiunker helt fint. Den krasjer bare når jeg går innpå akkurat musikkmappen. Hva eff kan være grunnen til det? Nå skal jeg sjekke hva som ligger innpå der med firefox isteden...

post-104-1110210295_thumb.jpg

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...