FelaroN_ Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hei jeg lurer på hvorfor ikke Rome: total war funker etter jeg har innstalert Rome: total realism og "Make all factions playable mod"?? kan noen vær så snill og si hvorfor =)
TSP Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hmm har du patch 1.2? Er ikke helt sikker på om de har fiksa så moden funker med den TSP
brd Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hmm har du patch 1.2?Er ikke helt sikker på om de har fiksa så moden funker med den last ned patch 1,2 så ser du om det virker :thumbu TSP har du Rome: total realism? sorry topic
FelaroN_ Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 ja jeg har jo innstalert bare Total realismen og den modden som gjør alle factionen avalible... eller skal jeg innstalere patchen 1.2 patchen å ?
Snorre Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Dårlig emnetittel. Hva er det som ikke funker (å komme inn i spillet. Eller kræsjer spillet osv). Hva skjer? Har du piratkopiert versjon? (Fyfy) Har du innstalert nyeste patch? Har du endret på noen filer? Har du alle de nyeste driverne til skjermkort osv?
FelaroN_ Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 (endret) sry for dårlig emne tittel, men fikk ikke plass til noe mer egentlig så var like greit:P, men er jo noob... ;P det som skjer er at når jeg skal starte en ny game, etter og ha valgt faction osv så trykker jeg "go" eller et eller annet. deretter hopper tilbake til menyen.. prøver og gå inn men lar meg ikke gå inn igjen :S, detta skjer ver eneste gang nja har ikke gjort noe spesielt med den Endret 7. mars 2005 av FelaroN_
Cuneax Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Piratkopiert = Automatisk fyfy? Jeg KJØPTE piratkopiert av play.com, er det da fyfy på meg da? Endret 7. mars 2005 av cun
DurinVIII Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Neida, det var jp ikke din skyld. Men det blir noe annet hvis du har lastet det ned på internett eller har cracka det...
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg hadde samme problem som deg, og hvis du hadde lest "how to" på R:TR siden villde ha skjønt hva som er feil. Versjonene krever at du har patchet spillet først. ikke etterpå, men før du instalerer R:TR.
Idioteque Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Kaaanskje du går inn på Imperial Campaign istedenfor Provincial Campaign?
FelaroN_ Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 helt sikker på at jeg gikk inn på provincial =) skal prøve ut det LordZyfeX, takk
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 verschjegod! Og lykke til ogkos deg med R:TR. Men hold deg til vanlig R:TW, og bli med på: Fury of the Norsemen! URL: www.fotnclan.moo.no Forum: www.orresnei.com/forum Fell free to drop in!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå