Gå til innhold

Spillmagasinet på TV2 er bra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillmagasinet er for meg utelukkende OLD NEWS. De kommer med ting jeg har visst i 2måneder, og alle klipp og trailere har jeg sett 14ganger før på gamespot, IGN eller noe lignende. Men, programmet er underholdende - og han ubernerden og hu berta som opprinnlig er fra Sone2 er jo et bra team for å si det sånn!

 

Så underholdningsverdien er der, men hvor klok jeg blir av å se på det - det er heller noe vi ikke går for dypt innpå.

 

Edit: Masse Leif. Tydeligvis for "tidlig" for forum nå!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

cs parten fra nesl var bra :p var spesielt morsomt for meg ettersom jeg satt ved siden av OmeN (som ble intervjuet) samme dagen som de spilte den kampen.

 

Jeg syns det er bra ta tv2 satser på ungdom, og spill er jo noe som fenger de aller fleste ungdommer i dag! stå på !

Lenke til kommentar

var ikkje så gale dette. dei har forbedra seg sidan i haust. eg kjem nok til å følge med vidare utover våren.

 

Jeg syns det er bra ta tv2 satser på ungdom, og spill er jo noe som fenger de aller fleste ungdommer i dag! stå på !

spillmagasinet satser vel meir på å lage eit program for heile familen, og ikkje bare for ungdommen.

 

Usj, fikk ikke med meg Spillmagasinet. Noen som veit om det går i reprise ?

Det går an å sjå det på web-tv(Tv2).

men det koster dessverre penger.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det var spesielt bra. Trailerne var old news, nyhetene var ikke nyheter for 5 flate øre, og for meg virket det som de ikke helt var sikkre på hva de skulle snakke om.

 

dessverre klarte ikke Spillmagasinet å fengsle meg for fem flate øre :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det var spesielt bra. Trailerne var old news, nyhetene var ikke nyheter for 5 flate øre, og for meg virket det som de ikke helt var sikkre på hva de skulle snakke om.

 

dessverre klarte ikke Spillmagasinet å fengsle meg for fem flate øre :thumbdown:

Spørsmålet er vel om du er målgruppen...

Eller noen av oss her på forumet for den saks skyld...

 

De fleste av oss følger med på hvilke spill som kommer, spennende trailere/demoer, utsettelser mm., og nyhetseffekten av et slikt program vil være ganske minimal (på lik linje med å kjøpe et data-/spill-blad).

 

Men for "vanlig" ungdom som liker å spille, men ikke har en ekstra forkjærlighet for data er vel programmet mer interessent...

Personlig er det sjeldent jeg ser programmet, og når jeg for en gangs skyld faktisk ser på, er det heller lite som interesserer meg. Men jeg synes det er bra at programmet eksisterer, da det er med på å endre folks oppfatning av at kun nerder i mørke rom spiller dataspill, til at dette er noe alle kan gjøre. Og det gjør kanskje at folk som ellers ikke ville spillt, blir interessert i å prøve...

Lenke til kommentar

Helt tragisk program.

 

De viste 1 sekund av nye oddworld spillet som fikk terningkast 6 . Satt i sofaen og gledet meg til å se mer om dette spillet men neida ...de måtte heller sende noen tåpelig sketsjer.

 

Alle som har prøvd å lage program om spilling har endt opp med at det blir en flau affære. Programlederne ser jo bortevekk iblant og enda verre å se reviewen av WoW . Han visste ikke hva som var bra med det men at det var veldig enkelt ???

Er ikke rart spill får feilaktig vurdering når folk har så lite IQ . Men joda han ga det like greit terningkast 6 >_<

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Vel, husk på at dette er et TV-program som henvender seg til allmuen, ikke hardcore nerder. For mannen i gaten er det gjerne en fordel at et spill er enkelt og greit å sette seg inn i, noe WoW i høyeste grad er.

 

For å si det sånn, folk som driver mye med spill, kjøper ikke VG for å bli oppdatert om det nyeste på markedet. De leser gjerne spesialiserte spill-blader (PC, Xbox, PS2, GC), eller leser/laster ned trailers/demoer på internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...