Gå til innhold

KOTOR 2 Karakterer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på om KOTOR 2 er at når jeg får nye karakterer, altså nye medhjelpere, kan jeg si nei til at de skal være med i gruppa ? Virker ikke som jeg har greid det til nå.

Slik jeg har forstått det så har jeg kun 12 plasser og der har jeg nå 4 damer og 2 droider. En gruppe som passer meg svært lite for å si det sånn. Vet at også det kommer flere karakterer seinere.

Er det noe jeg kan gjøre med det nå ? Altså kaste ut karakterer eller for jeg sjansen til å bytte de ut senere når jeg får nye. Altså når plassene er fyllt opp.

PS! Det virker som om det er noen karakterer jeg må ha eller ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endel karakterer må du ha med ja, og endel karakterer får du ettersom du er god eller ond.

Det er aldri slik at du går glipp av noen karakterer fordi du allerede har fullt.

EDIT: av det jeg har finni ut så langt så står de valga du har av Handmaiden eller Visas Marr og Mira eller Hanharr.

Endret av Civilix
Skrevet
spillet er ganske linæert og du møter nok kun 12 karakterer som du kan ha med på partyet ditt...

Nei! 1ern var nokså linjær, men det er da ikke 2ern! De holder det de lover når de sier at alt du gjør, har en konsekvens!

Skrevet
Endel karakterer må du ha med ja, og endel karakterer får du ettersom du er god eller ond.

Det er aldri slik at du går glipp av noen karakterer fordi du allerede har fullt.

EDIT: av det jeg har finni ut så langt så står de valga du har av Handmaiden eller Visas Marr og Mira eller Hanharr.

Jeg har både handmaiden og visas.

De er ikke gode venner da...

Handmaiden ville ikke snakke med meg etterhvert... :cry:

Skrevet
[iC' date=05/03/2005 : 23:55]
spillet er ganske linæert og du møter nok kun 12 karakterer som du kan ha med på partyet ditt...

Nei! 1ern var nokså linjær, men det er da ikke 2ern! De holder det de lover når de sier at alt du gjør, har en konsekvens!

Litt mer informasjon takk.

Så spillet er lagt opp til at du skal ha med deg 4 damer og 2 droider ?? UFF.....jeg håpet ikke dette var sant. I Star Wars filmene er det ingen damer som fighter, utenom Leia da. Hva er det egentlig spillutviklerene tenker med ? Fire damer ???? Som sloss ??? Har ikke lyst til å drasse rundt med en gjeng med kjærringer. For dumt spør du meg. :no:

Også jeg føler at jeg har ganske mye igjen av spillet og jeg har kun 2 ledige plasser på karakterer. Vil det si at jeg ikke møter flere enn 2 på så lang tid ? Dette blir litt fjernt for meg det også.

Skrevet

hvor har du gjort av Atton og alle de andre da? du har 6 med på partyet og bare plass til to mer? kan du ikke ha en del flere, Mandalore f.eks...

damene er like bra til å sloss, tror ikke jeg helt ser problemet her.

Skrevet

Damene er like bra til å sloss ja, men litt kjipt å drasse rundt på en gjeng kjærringer. Spør dama de om ho liker star wars ? Skjønner du ? De har ingenting der å gjøre. Bare surr.

Har Atton, Bal-dur, Visa, Handywoman, mira, keira og et par droider. Mangler 2 plasser. Er redd for at jeg kommer til å møte kule karakterer seinere og da har de kjærringene tatt plassen opp. Pøkk!

Skrevet
[iC,05/03/2005 : 23:55]

Litt mer informasjon takk.

Så spillet er lagt opp til at du skal ha med deg 4 damer og 2 droider ?? UFF.....jeg håpet ikke dette var sant. I Star Wars filmene er det ingen damer som fighter, utenom Leia da. Hva er det egentlig spillutviklerene tenker med ? Fire damer ???? Som sloss ??? Har ikke lyst til å drasse rundt med en gjeng med kjærringer. For dumt spør du meg. :no:

Også jeg føler at jeg har ganske mye igjen av spillet og jeg har kun 2 ledige plasser på karakterer. Vil det si at jeg ikke møter flere enn 2 på så lang tid ? Dette blir litt fjernt for meg det også.

Det er faktisk ganske kult ha med seg de damene... :blush: .

Noen av dem blir og EKSTREMT gode....pluss du kan ta av dem klærne :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...