Gå til innhold

Et meget snodig problem (Problem løst)


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hva dette problemet kan være, eller hvordan det kan løses, så jeg legger bare ut et bilde:

 

Jeg må forklare det fra begynnelsen.

 

Jeg satt og skrev et innlegg på Gamer forumet.

Plutselig kom det nokså irriterende (og akkurat da kose-syke) katten min inn på rommet.

Og det var ikke måte på oppmerksomhet han ville ha, for plutselig jompet han opp på tastaturet mitt og sto og snudde seg rundt på det (og trykke på mange taster).

 

Da jeg fikk løftet han vekk, var pltselig linja øverst helt...føkka!

I tillegg er det slik at når jeg flytter musa vekk fra linja nederst, synker den ned og forsvinner, slik at jeg må hente den opp igjen!

 

Dette sker bare når jeg trykker på "Internet Explorer"-ikonet. Når jeg sitter på skrivebordet er det ikke slik.

Uansett hvilken adresse jeg skriver inn, så er det slik.

 

Er det noen som har peiling på hva dette kan være? :cry:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i alle....

Når jeg trykka på Hardware-linken (i bilde 1), kom jeg inn på HW's side. Så gikk jeg inn på Forumet.

Og det jeg ikke merket før etter ei lita stund, er at da er alt fint!

 

Men om jeg åpner ei side ved å trykke nettleser-ikonet, blir det akkurat slik som i bilde 1 igjen!

 

Hva i huleste er det som foregår her?! :ohmy:

Lenke til kommentar

1. trykk på bildet av to ruter i ie (midterste ev de tre knappene) for å avslutte fullskjermsmodus om det er det det er.

 

2. hold musa på kanten av oppgavelinja så det blir en pil i hver retning i stedet for pil og dra ett hakk ned

 

3. høyreklikk på oppgavelinja->egenskaper->fjern markeringen på skjul oppgavelinjen automatiskt

 

Håper det hjelper

Lenke til kommentar
Gjør som meg. ha et tastatur liggende et annet sted i rommet som katt/hund/kongeørn kan tråkke på. Den minste katta vår er faktisk veldig glad i å gå fram å tilbake på tastatur.

Nei, katta mi kommer bare hvor jeg er, når jeg ikke vil ha han i nærheten av meg! Når JEG har lyst til å leke/kose med han, skal han sove, drite eller spise (story of his life). :(

 

Men nok om det. Så om jeg nå trykker F11, skjer det samme igjen da?

 

EDIT: Ja, det gjorde det visst. :p

 

EDIT2: Nå vet jeg hvorfor han ville ha så mye oppmerksomhet! Han ville ut!

Og grunnen til hans hastverk finner jeg under sokkene mine, og "beviset" har ligget under sokken min ei lita stund nå, helt siden jeg gikk inn på kjøkkenet for å lage meg litt mat.

Han hadde spydd utover hele rommet! (et mirakel at han ikke traff taket)

Da blir det ikke mye spising på meg på en stund, nei. Heller litt mer... :sick:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...