Gå til innhold

Vurderer å slutte med hele WoW pga en FATAL feil..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan jeg flame??? neida

fra spøk til side..

shit happens, live with it, life goes on (though not always in mmorpgs :p) Du taklet det på den måten du syntes var best på det tidspunktet det skjedde. Gjort er gjort spist er spist og reinsdyr er reinsdyr...

kjipern at du mista gold da :p

Takk for korrekt tolking av innlegg og trøst... :blush:

Skrevet
Folk som deg gjør meg kvalme.

Hva med folk som slenger ukritisk med leppa i tide og utide, huh? =P

Mener du at jeg ikke får lov å stille meg kritisk til folk som tar spillet litt for seriøst og kommentere deretter ? :)

Synes bare det er ufattelig trist med flere av mine kompiser som spiller 24/7 (bokstavelig talt) dropper andre sosiale aktiviteter som igrunn burde vært langt viktigere enn å være med på en instance med guilden og et fire timers raid etterpå.

Ringte en kompis her om dagen og spurte om vi kunne ha en liten fest med en del venninner hjemme hos han og jeg ble tilnærmet utskjelt pga jeg pressa litt på, han hadde nemlig "avtalt å spille med noen svensker fra midnatt, så han måtte sove dagen" osv.

Skrevet
Ringte en kompis her om dagen og spurte om vi kunne ha en liten fest med en del venninner hjemme hos han og jeg ble tilnærmet utskjelt pga jeg pressa litt på, han hadde nemlig "avtalt å spille med noen svensker fra midnatt, så han måtte sove dagen" osv.

Haha.. Sånn kan det gå, ja.

Skrevet

Da er man hardbarka 1337nerdzorz!!11!one2 for å si det sånn ;)

Men jeg må innrømme at jeg i begynnelsen takket nei til et par tilstelninger pga. at jeg skulle holde følge med resten av guildet, dessuten er det mulig å ikke være i humør til å feste også. Så man trenger ikke ha dårlig samvittighet for å heller velge pc'n fremfor en flokk drita venner.

Skrevet

Mest lyst har jeg til å grine........... :cry:

Er nok det beste å grine litt...men ingame.

Det er jo bare penger. 2-3G er jo fort gjort å hente. Selv for oss som er lavere lvl henter fort inn 2-3 G. Finne et område med passende creatures, bruke en time eller 2.

V

Skrevet
da vet du ikke hvordan jeg har det når jeg dør i et oppdrag i goldenplains og starter helt nede i blood hoof ijenn! (hater så max å "tape" tid på WoW :nei: )

ta med deg en priest, problem solved....

Marsan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...