Gå til innhold

Vurderer å slutte med hele WoW pga en FATAL feil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blacksmith og laget en rustning det koster meg over 2g og produsere... Jeg satt starting offer til 2,80g og buyout pris til 3,20g.... Helt til jeg tilfeldigvis så auksjonen min inne når jeg kikket på noe annet.. jeg haddet satt den til sølv istedenfor gull! Altså: 2,80 - 3,20s for en rustning til over 3 g! Det var rett før jeg svimte av! :wallbash:

Jeg roet meg ned å håpte ingen skulle merke noe, mailet 5 s til en karakter jeg ikke har tatt i bruk enda, og sprang med den opp til IF. Rustningen var ikke solgt, MEN jeg fikk ikke by på den pga det var mitt eget bud!! :realmad: Rett etter det ble det solgt til en eller annen heldig f**n.

Nå vurderer jeg ett par-tre ting...

1. Hive PCen med WoW og hele pakka utav vinduet.

2. Slenge meg i brønnen.

3. Aldri ta i en PC mer.

Mest lyst har jeg til å grine........... :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg er blacksmith og laget en rustning det koster meg over 2g og produsere... Jeg satt starting offer til 2,80g og buyout pris til 3,20g.... Helt til jeg tilfeldigvis så auksjonen min inne når jeg kikket på noe annet.. jeg haddet satt den til sølv istedenfor gull! Altså: 2,80 - 3,20s for en rustning til over 3 g! Det var rett før jeg svimte av! :wallbash:

Jeg roet meg ned å håpte ingen skulle merke noe, mailet 5 s til en karakter jeg ikke har tatt i bruk enda, og sprang med den opp til IF. Rustningen var ikke solgt, MEN jeg fikk ikke by på den pga det var mitt eget bud!!  :realmad: Rett etter det ble det solgt til en eller annen heldig f**n.

Nå vurderer jeg ett par-tre ting...

1. Hive PCen med WoW og hele pakka utav vinduet.

2. Slenge meg i brønnen.

3. Aldri ta i en PC mer.

Mest lyst har jeg til å grine...........  :cry:

du kunne jo bare ha tatt itemet ut av AH da... hvis du går inn på "Auctions" kan du lett fjerne varer du ikke vil selge likevel. :whistle:.

Er du på stormscale og i nød for penger, /w Nimrodiel :)

Endret av Keylar
Skrevet

Heh, slutte å spille WoW fordi du ikke fant ut at du kan kalle tilbake dine egne auctions. Såså, du kommer deg nok tilbake på føttene :)

Skrevet

hehe, som det ble nevnt, det er bare et spill.... selv irriterer jeg meg GRØNN over å bli kastet ut av spillet når jeg spiller... wow-feilmld... bare blitt hyppigere å hyppigere. DET får meg til (av og til) ønske å slutte å spille

Skrevet

Det som irriterer meg med wow er at tidligere money-making professions som Enchanting og tailoring er blir snudd helt på hodet til verdens største money-sink. Jaja, får heller trøste meg med at jeg får gratis bags av meg selv, det får jo nesten de som kjøper 10s bags for 50sølv på AH også.... :/

Skrevet

meget enig... håper det vil jevne seg ut etthervert...men jeg tviler.. 50s for noe som koster 2g hos vendor... folk er helt idiot som setter ting ut så billig... (man får jo nesten mer ved å bare selge silken du trenger for å lage 10s bags...sukk)

Skrevet

Folk som deg gjør meg kvalme. Du er sikkert en kjernekar, men folk som tar spill såpass seriøst burde komme seg ut oftere å få kontakt med verden rundtomkring.

Skrevet

da vet du ikke hvordan jeg har det når jeg dør i et oppdrag i goldenplains og starter helt nede i blood hoof ijenn! (hater så max å "tape" tid på WoW :nei: )

Skrevet
Folk som deg gjør meg kvalme. Du er sikkert en kjernekar, men folk som tar spill såpass seriøst burde komme seg ut oftere å få kontakt med verden rundtomkring.

Folk som deg gjør meg litt oppgitt...

Den tråden var ikke i det HELE tatt ment til å tas bokstavelig. Jeg var frustrert der og da, og skrev et selvharslerende og selvironisk innlegg - for å høste både trøst og pisk!

For dere som ikke forstår det: Jeg hadde gjort en feil, ville fortelle om det, og ville gjøre det på en litt humoristisk måte, men meg selv som syndebukken.

Jeg kan betrygge dere med at jeg kommer meg ofte ut i omverdenen, går på universitetet, har venner osv. Har ikke fått svart på denne tråden før nå, da vi har vorspiel her :thumbup:

Kommer nok til å ta frem spillet i morgen skal dere se :whistle:

Skrevet

Slik du beskrev det så syntest du det var WoW som var syndebukken, selvom den hadde en enkel mulighet til å fjerne auksjoner som du har gjort ved feil. Men noen må jo frustrasjonen gå utover, f.eks. et stakkars tastatur hvor tastene kan flyge vegg imellom... ;)

Skrevet (endret)
Slik du beskrev det så syntest du det var WoW som var syndebukken, selvom den hadde en enkel mulighet til å fjerne auksjoner som du har gjort ved feil. Men noen må jo frustrasjonen gå utover, f.eks. et stakkars tastatur hvor tastene kan flyge vegg imellom... ;)

Jeg beklager hvis ikke det kom tydelig nok frem. Det er ikke det, at jeg der og da, ikke var hissig. Men det jeg skrev på punkt 2: "Slenge meg i brønnen" er, der jeg kommer fra (kan seff ikke snakke for alle) ett uttrykk man bruker når man har driti seg ut, og bare vil gå å gjemme seg i skam.... ev. hive seg i brønnen... :blush:

edit: rettet litt feil

Endret av superreven
Skrevet

Kan jeg flame??? neida

fra spøk til side..

shit happens, live with it, life goes on (though not always in mmorpgs :p) Du taklet det på den måten du syntes var best på det tidspunktet det skjedde. Gjort er gjort spist er spist og reinsdyr er reinsdyr...

kjipern at du mista gold da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...