Gå til innhold

Nytt navn på "Søppel": Hva er ditt forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det planer om å få opp en poll her for oss dødelige brukere, eller velger administratorene ut det de mener er det beste forslaget? :)

Skrevet

En nevnte "Sengekanten" som jeg syntes var glimrende med tanke på att "Babethreaden", "Hvorfor klør vi på ballene", og "hvordan unngå å bli lakkert oppover ryggen" og andre litt obskure "sengekant" tråder.

Mitt forslag er: Twilight zone, eller Noe helt annet.

Men nå er det lengesiden jeg var aktiv i denne kategorien da, så om mitt forslag blir tatt seriøst er noe helt annet

- D.J.

Skrevet
Hva med Åpen po st, opp gulp og piss preik - bare for å fortsette den herlige trenden av forslag delt i to? Orddeling er noe dritt, hva?

Hva med å ta noe syrenøytraliserende,før en skriver slike innlegg?Kom med forslag på nytt navn på "søppel",i steden for å kritisere orddeling,noe du kan gjøre i tråden "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil". :mrgreen:

Skrevet
Hva med Åpen po st, opp gulp og piss preik - bare for å fortsette den herlige trenden av forslag delt i to? Orddeling er noe dritt, hva?

Hva med å ta noe syrenøytraliserende,før en skriver slike innlegg?Kom med forslag på nytt navn på "søppel",i steden for å kritisere orddeling,noe du kan gjøre i tråden "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil". :mrgreen:

Men det var kanskje ikke en kritikk - men et forslag. Søppel kan ikke hete "Generelt Piss Preik". Det er jo latterlig. "Generelt pisspreik" er en annen sak.

Jeg stemmer fremdeles på "Lekegrinda" :w00t:

Skrevet
Avstemning? Jeg stemmer for det geniale forslaget Cheers.

Dette forslaget forutsetter jo at man har kjennskap til serien. Det er det ikke alle som har. Jeg stemmer for et navn som appelerer til alle.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...