Jan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Psykriatisk avdeling. Der har vi den.. Den er jeg for! EDIT: Eventuelt "Mentalposten" eller noe... Her er masse materiale som vanligvis ikke når dagslys...
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Det blir jo like lite beskrivende som Søppel å kalle det for Psykiatrisk Avdeling, selv om
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) "fritidsproblemer".. Antyder du noe? Jeg hadde forestilt meg noe som beskrev litt mer hva dette er, siden man vil unngå feilposter og spam. Psykiatrisk Avdeling inviterer jo gærningene hit. EDIT: Pinglebolle, Endret 4. mars 2005 av fredrikrb
kristopher Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 hva med: lite å gjøre!!!! posten eller: Kristopher er kul!!! eller kanskje: totalt rot : HW.no spesial! : Fritid : hmmm veit ikke jeg, har bare lite å gjøre...
DesertGlow Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 "Hverdagens viktige uviktigheter" Der begynner vi å komme litt inn på essensen av kategorien, selv om det er mange andre morsomme forslag her
Dingot0m Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 *ser på DesertGlow og peker på sin forrige post, i håp om en kommentar*
Ueland Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 *ser på DesertGlow og peker på sin forrige post, i håp om en kommentar* Vi ble ikke helt enige internt og lot "communityet" være som det var/er.
tor_erik Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 ...Synes fremdeles "Mentalposten" var bra jeg... Vi er alle mentalt forstyrrede, og vi poster. En post er jo også som kjent en avdeling på et sykehus, der mentale ofte oppholder seg. Underteksten kunne godt vært "Hverdagens viktige uviktigheter," det passer bra.
.tomf Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Synes "fredrikrb's lekeplass" var fint jeg, så gjør vi han til toppmoderator der.
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Fredrik som modiktator? *Knekker sammen i latter* SnowDOG ble nå moderator der....
Anbefalte innlegg