Gå til innhold

Brothers in arms SLIPP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror dette blir et møkkaspill! ;)

Javel? Kos deg med disse resultatene:

 

Brothers in Arms earns a perfect score of 5 out of 5 stars and yet another editor's choice award in Gamespy's review.

 

Brothers in Arms Gets 9.0 (Outstanding) From 1UP.com

 

Brothers in Arms Receives 9.4 from Team Xbox

 

9.3/10 IGN Reviews BiA

 

First Online Review of Brothers in Arms - 90%

 

Spillet har værtfall fått veldig, veldig god omtale, i tillegg til at det ser veldig lovende ut. Dette er resultater fra versonen som allerede er ute til Xbox, og jeg kan nesten ikke vente med å få se PC-resultatene.

Lenke til kommentar
Jeg tror dette blir et møkkaspill!  ;)

Javel? Kos deg med disse resultatene:

 

Brothers in Arms earns a perfect score of 5 out of 5 stars and yet another editor's choice award in Gamespy's review.

 

Brothers in Arms Gets 9.0 (Outstanding) From 1UP.com

 

Brothers in Arms Receives 9.4 from Team Xbox

 

9.3/10 IGN Reviews BiA

 

First Online Review of Brothers in Arms - 90%

 

Spillet har værtfall fått veldig, veldig god omtale, i tillegg til at det ser veldig lovende ut. Dette er resultater fra versonen som allerede er ute til Xbox, og jeg kan nesten ikke vente med å få se PC-resultatene.

kan jo alikavell hende at HAN synes det blir et møkkaspill, selv om ikke du eller andre tror det ;)

 

jeg tror det blir OK egentlig... men vil ikke direkte svare på det før jeg har testet det! :)

Lenke til kommentar
javel.. spillet har ikke sluppet noen steder i verden enda.. så hvordan kan du isåfall ha fått lastet det ned ? :hmm:

og hva bryr det deg?

 

alle skjønner at han har en piratkopi (correct me if I'm wrong), og jeg syns det er skikkelig teit at man "skryter" av å ha en piratkopi, allikevel så har ikke vi noe med hva andre har på sin harddisk, derfor, syns jeg, at det er bedre å ignorere det faktum at han besitter en piratkopi (han er ikke den eneste i verden), og heller høre hva han har å si om spillet.

Lenke til kommentar
javel.. spillet har ikke sluppet noen steder i verden enda.. så hvordan kan du isåfall ha fått lastet det ned ?  :hmm:

og hva bryr det deg?

 

alle skjønner at han har en piratkopi (correct me if I'm wrong), og jeg syns det er skikkelig teit at man "skryter" av å ha en piratkopi, allikevel så har ikke vi noe med hva andre har på sin harddisk, derfor, syns jeg, at det er bedre å ignorere det faktum at han besitter en piratkopi (han er ikke den eneste i verden), og heller høre hva han har å si om spillet.

det er greit at han har en piratkopi.. det jeg reagerte på var hvordan han kunne fått tak i en kopi når spillet ikke er sluppet enda? :dontgetit: ( i noen deler av verden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...