Gå til innhold

Brothers in arms SLIPP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morsomt å se hvordan ironi så lett blir feiltolket på dette forumet, jeg mener selvfølgelig ikke at dette blir et møkkaspill, derav smiley'n. ;)

 

Vi får vente å se hvordan pc versjonen blir, det er tross alt der det har størst konkurranse..

Gikk på limpinnen jeg nå. Trodde du var seriøs når du mente at det kom til å bli et møkkaspill. Men jeg fikk det liksom ikke til å stemme, når jeg vet hva slags spill du liker. Tror dette spillet kommer til å bli bra. Gleder meg enormt. Må si jeg savner et skikkelig spill fra WW2 nå. :)

Lenke til kommentar
Jeg tror dette blir et møkkaspill!  ;)

Det er ikke det. Spiller i dette øyeblikk.. :p

javel.. spillet har ikke sluppet noen steder i verden enda.. så hvordan kan du isåfall ha fått lastet det ned ? :hmm:

ikkje? spelet kom den 1. mars i usa (xbox). greit nok at usa er litt spesielt, men enkelte vil framleis hevde at det tilhøyrer verden.

 

er forøvrig mange spel som legger ut på internett før dei kjem i butikkane (f.eks via ein utro tjener hos dei som trykker opp spela)

 

edit: håper at det kjem ein demo snart. spelet kjem jo ut i morg (usa), så det er vel ikkje noko vits å holde ein demo tilbake.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...