Gå til innhold

bZerk/MIST Multimedia keyboard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk mitt nye mist\bzerk tastatur i går :cool:

det har litt seige taster men er sånn ca 15000 ganger bedre enn det gamle drittastaturet jeg hadde før :yes: og med "lyden" har jeg bare knpt merket en høyfrekvent pipelyd nå lyset er på og jeg legger øret 5cm over tastaturet :w00t:

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si at det var det lureste å bruke Scroll Lock tasten for å slå på lyset, det er nesten like dumt som at Microsoft på noen av sine nyere taster har fjernet hele tasten.

For oss som bruker GNU/Linux er faktisk denne tasten i bruk, det burde heller vert en av/på bryter for lyset som fint kunne fått plass under tastaturet.

 

I linux shells brukes Scroll Lock tasten for å pause skjermutskriften (så at man kan klare å lese hva som står der når ørten hundre tekstlinjer raser over skjermen)

Lenke til kommentar

jeg er igrunnen enig det som sies. Problemene jeg opplever er at tastene er litt 'trege', spesielt 'n' og 'm' tastene har problemer med å følge med...

Også går det ikke an å holde nede tre taster samtidig (det vil si, det går selvsagt an, men den tredje tasten funker ikke da), noe som kan være litt irriterende i enkelte spill...

 

Ellers er jeg VELDIG godt fornøyd med utseendet, får kommentarer fra folk som ser det, og alle er misunnelige :)

 

btw: fettmerker og skitt går faktisk an å vaske vekk ;)

Lenke til kommentar

liker utseende og greit å skrive med, men hvis det at ikke mer enn 2 knapper kan brukes samtidig ikke ordnes med nyere driver er det mer eller mindre ubrukelig til en del spill.

 

Må jo forsåvidt si at det er billig og at man til den prisen får et veldig fint tastatur.

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt det jeg... Hadde det bare vært med andre farger, men litt for dyrt for meg.

Klarer meg fint med mitt billige tastatur.

Hehe ;) Syns det ser dritbra ut jeg og, men har betalt nok for et bra tastatur ;) Happy Hacking Lite 2 USB, det er dyrt, ser ikke bra ut, men verdens diggeste tastatur ;)

 

Driver kanskje å vurderer et bZerk/MIST tastatur som et LAN-Tastatur til å briefe med. Skal først teste det. Men foreløpig holder jeg meg til dette ;)

Lenke til kommentar

I artikkelen står det: "Det er også tre taster for neste/forrige sang og start/pause, men de fungerer bare til Windows Media Player."

 

Har et slikt tastatur selv og bruker de knappene i winamp.

Måtte bare inn i preferences på winamp og aktivere at det skulle

reagere på de tastene.

 

Tastaturet er kjempebra, flott design og ufattelig fet med blått lys.

Er kjempefornøyd med tastaturet og anbefaler det til alle. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...