Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har en P90 som jeg kjøpte på impuls uten å tenke, så det var feil type, en som ikke ble brukt i SG1 og derfor helt ubruklig for meg,

8462830[/snapback]

TR-versjonen?

Skal jo bare være å kjøpe original-recieveren, men du vil vel fortsatt slite med å få tak i siktet?

Skrevet

nope, men har Marushin M500 shorty, den er drit digg, alt er metal, så du får skikkelig god feel når du lader den, desvere har den ikke shells, du lader 8mm bbs rett i våpenet

Skrevet (endret)

Oi, oi, oi. Heftig! Takker så meget. :D

Forresten, hvor kan jeg få tak en en god OD BDU til en billig penge? Butikk/nettbutikk i norge er å foretrekke.

Ja, jeg vet jeg har fått noe linker her før, men jeg har dessverre mistet en del. =/

Redigert: Nå la jeg nettopp merke til linkene på siden der... :roll: Men som sagt så er norsk butikk å foretrekke.

Endret av Cutthroat Bill
Skrevet
vet det er masse airsoftere rundt sandefjord både organisert og bare masse folk som leker seg

8479465[/snapback]

Høres knall ut. Blir nok innmelding i klubb på meg også i slutten av juni en gang. Da strømmer feriepengene inn, og tilbakebetalinga på skatten, så da kan jeg trygt ta meg råd til å kjøpe noe mer skikkelig utstyr.

Skrevet
Vil bare gjøre oppmerksom på at det er en ny, norsk, airsoftside på gang nå.

## LIJK FJERNET AV MODERATOR  ##

8464826[/snapback]

Hvorfor ble denne linken fjernet?

Skrevet

Den be fjernet pga det var en ren reklame post. Noe som går imot reglene på forumet. Regner med at det er det som er tilfelle i allefall.

Skrevet (endret)

Mhm, etter at Marui starta å lage Hi-capa serien så er det ikke mange andre pistoler som kan sies å være bedre til samme prisen..

Men glockene til KSC er fortsatt ikke dumme..

Endret av EvenruD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...