Omar Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Guten morgen sonnescheint... Jeg lurer på om dere kan dele noen bra grinde spots med meg? Jeg er atm lvl 33 Orc Shaman. Jeg har for det meste bare questa for å levle, men nå begynner det å gå litt vel seint.. Så har dere noen bra tips? Vet at Kurzen områdene i SV skal være bra, men det er altfor mye allaince der (pvp server)
Zindre- Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Du kan jo drepe ogrer i Athari (sp?) Highlands. De er level 35, men ganske enkel å drepe.
moesen Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hvis du tar en titt på sidene til world of warcraft finner du denne guiden, der du finner quests tilegnet din level Praktisk!
Omar Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hvis du tar en titt på sidene til world of warcraft finner du denne guiden, der du finner quests tilegnet din level Praktisk! Bruker hovedsaklig http://www.kaldorei.com/worldmap/ til det... Men takk uansett. Er nyttig den der og Du kan jo drepe ogrer i Athari (sp?) Highlands. De er level 35, men ganske enkel å drepe. Liker helst å drepe mobs på mitt level eller et par lvls under meg.. Får da drept mange fler uten å reste... F.eks Yetis i Hillsbraf foothills. De funker bra å grinde på nå faktisk. Edit: Arathi btw ^^ Endret 2. mars 2005 av Omar
PcT Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 seff.. regel med grinding er å ta mobs iallfall 2 lvls under deg for at det skal gå fort nok og no downtime
Zindre- Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 seff.. regel med grinding er å ta mobs iallfall 2 lvls under deg for at det skal gå fort nok og no downtime Har ikke downtime når jeg dreper 1-2 høyere lvle vanligvis, noen ganger hvis pet har lav hp, men det er ikke ofte.
PcT Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Det tar uansett lengre tid pga missraten din går opp og du slår for mindre dmg og den har høyere HP og AC... Yeti's i hillsbrad kan bli et problem pga alliance rogues som bare elsker å være der... men de menneskene north west i arathi funker fett.. dør på et par slag av min WW axe <3 btw... om du skal heavy grinde alltid ta humonoids som grinde spot... beasts tar det lengre tid å drepe og de dropper ikke så bra med mageweave cloth og silver/gold i basis..
Sneglen Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hva er en bra spot for level 26 Ku Shaman? Vil si Stonetalon Mountains
purpledonkey Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hva er en bra spot for level 26 Ku Shaman? Centaurs i Thousand Needles
uberhunter Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hva er en bra spot for level 26 Ku Shaman? Hillsbrad Foothills. Perfekt for deg nå, kanskje litt mye alliance, men du klarer deg.
superreven Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Noen som vet om ett bra grinde spot for lvl 22 rouge dwarf?
JoeDohn Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Noen som vet om ett bra grinde spot for lvl 22 rouge dwarf? Jeg ville valgt meg Bulegill-murlocs i Wetlands (utenfor Menethil Harbor), de dropper fine ting, pluss at sjansen for å få med seg ei perle eller tre ikke er så galt lav. De er vel bortimot de laveste mobsa lett tilgjengelig for Alliance som dropper Iridescent Pearl (AH-pris ~1g). Ellers kan du jo grinde orcs i Redridge eller Dun Algaz?
Aiven Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Noen som vet om ett bra grinde spot for lvl 22 rouge dwarf? Jeg ville valgt meg Bulegill-murlocs i Wetlands (utenfor Menethil Harbor), de dropper fine ting, pluss at sjansen for å få med seg ei perle eller tre ikke er så galt lav. De er vel bortimot de laveste mobsa lett tilgjengelig for Alliance som dropper Iridescent Pearl (AH-pris ~1g). Ellers kan du jo grinde orcs i Redridge eller Dun Algaz? Bare Bluegill warriors, 25+ som dropper de perlene. Ikke så dumt det
Gjest member-60584 Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) dra til shimmering flats å drep gazers og alle de der. tingan de dropper(bein, halebein osv) er verd et per sølv hver og etter 1 time der har du lett samla opp 4-5g. vet ikke om det er mye for tida du bruker. men jeg var der som alliance når jeg sparte opp til mount. creepsan er lvl33-35 bruker å få en del grønne items der. EDIT: noen merkelige skrivefeil Endret 3. mars 2005 av member-60584
ØysteinT Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hva er en bra spot for level 26 Ku Shaman? Hillsbrad Foothills. Perfekt for deg nå, kanskje litt mye alliance, men du klarer deg. Er på en PvE server, så antall alliance er ikke er problem
JoeDohn Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Bare Bluegill warriors, 25+ som dropper de perlene. Ikke så dumt det Stemmer ikke. Alle Bluegills bærer samme typen clams som innimellom inneholder både Iridescent Pearl og Small Lustrous Pearl. Starter på Bluegill Murlocs på lvl 20 og gir seg ikke før Bluegill Raiders på lvl 29. Happy hunting. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå