Gå til innhold

TEST: Corsair TWINX1024-4400C25PT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor for vi ikke komentere denne testen tro? ;)

Når ble hw.no SÅ tragisk :thumbdown:

Hehe, dette blir for dumt.

Men det hadde vel ikke kommet så mange posetive komentarer :p

 

Kunne godt testa med et DFI Lanparty SLI-DR elns. Så kunne vi fått sett hovr langt det kunne kommt med litt høyere vDimm.

 

Edit: Leif

Endret av BaX
Lenke til kommentar

Det hender at de glemmer å legge ut link til forumet etter tester. Jeg har sendt en mail til Rolf nå der jeg etterlyser linken. Regner med at det ordner seg snart. Ha litt tolmodighet så dukker det nok opp.

 

Jeg synes klagingen deres er litt i voldsomste laget for en så liten forglemmelse.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Sier meg ihvertfall at Rolf Wegner er for dum. Har ikke ledelsen tenkt å ta tak i dette? Er jo så latterlig at det hadde vært bedre å la være å utgi testen i det hele tatt.

Nå vil jeg anbefale deg å passe litt på hva du skriver. Personangrep er ikke noe som alltid er like lurt.

 

Tråden ble ikke opprettet på grunn en liten forglemmelse når den ble lagt inn i systemet.

Lenke til kommentar
Jeg synes klagingen deres er litt i voldsomste laget for en så liten forglemmelse.

I utgangspunktet er det det ja. Men i lys av at de har motiv for å- og tilsynelatende setter munnkurv på oss blir det jo straks litt mer provoserende.

 

Og VAR det virkelig en forglemmelse til å begynne med? Artig sammentreff iaf. :hmm:

Endret av bsman
Lenke til kommentar
Det med dum var bare et ordspill på "BaX" sin uttalelse.

 

Og det var en realitet inntil det ble rettet. Med overlegg eller ei; det var en slående tilfeldighet.

Dette her er det jeg vil kalle rent vrøvl. At man glemmer å huke av en slik boks i publisseringssystemet betyr ikke at man er dum. Feilen ble rettet og det ikke noe å lage konspirasjonsteorier om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...