hingsten Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Spillte endel de første dagene. Har en taurent lvl 20 på Silvermoone. Har nesten ikke spilt på en uke. Hender jeg slenger innom og kjøper noe stash, tar meg en fisketur eller noe. Men gidder aldri queste. Føler det mer som en byrde å queste enn at det er morro. Noen andre som har det slik eller er jeg bare sjuk? Hva er det som driver dere med lvl30-40++? Dere kan ikke ha mye tid til andre ting enn wow?
angry_dee Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 PvP? Spiller du på PvP server? Isåfall kom deg til lvl 30-35 å begynn å banke gnomer
brillan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Spillte endel de første dagene. Har en taurent lvl 20 på Silvermoone. Har nesten ikke spilt på en uke. Hender jeg slenger innom og kjøper noe stash, tar meg en fisketur eller noe. Men gidder aldri queste. Føler det mer som en byrde å queste enn at det er morro. Noen andre som har det slik eller er jeg bare sjuk? Hva er det som driver dere med lvl30-40++? Dere kan ikke ha mye tid til andre ting enn wow? Hadde selv en "død" periode, men etter at jeg tvinget meg gjennom noen levels kom jeg til nye soner som var "bedre" å queste i. Akkurat nå tar jeg livet med ro å hjelper venner/folk i guildet.
Xzan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Vel, spørs jo helt hvordan man ser på RPG spill. Det er på lvl 60 (max lvl) det er kjipt.. Jeg har spilt masse MMO og RPG opp igjennom åra og det som alltid holder meg fast er jo at jeg spiller hele tiden for og oppnå noe, enten er det quests, xp, gear eller pvp. PvP er en stor faktor spesielt tidlig i spillet vil du møte på folk som er høyere en deg som PKer deg ganske lett (om du spiller på en pvp server ) og du vil jobbe for og få bedre gear og høyere lvl for og hevde deg over sånne spillere.
Omar Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Spillte endel de første dagene. Har en taurent lvl 20 på Silvermoone. Har nesten ikke spilt på en uke. Hender jeg slenger innom og kjøper noe stash, tar meg en fisketur eller noe. Men gidder aldri queste. Føler det mer som en byrde å queste enn at det er morro. Noen andre som har det slik eller er jeg bare sjuk? Hva er det som driver dere med lvl30-40++? Dere kan ikke ha mye tid til andre ting enn wow? Du kan ikke ha spilt spesielt mye hvis du tror det er noe som heter Taurent i spillet
Dux ducis Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg synes det er mindre morro nå, etter en haug med betaer og nå retail..
Gjest member-60584 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 questing ekke noe morro. har aldri vært det. IMO det som er morro er PvP. questing og grinding er bare 2 nødvendige ting for at du skal kunne drive med PvP. men PvP kan bli litt kjedelig til tider. uten battlegrounds.. gleder meg til det
Plomma2 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har en utrolig død periode nå. Er level 34 i Arathi highlands. Har gjort de questene jeg kan og jeg må bli høyere level for å få til noe som helst. Veldig kjedelig.
ahdrage Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hvor har du vært da? Vert i Stranglethorn Vale? Perfekt for din lvl. Vert i southshore? Du kan prøve en tur til Desolace, er noen quest for din level der. Pluss at du får gjøre questene som er før Scarlet Monestary. Oversikt over quest levels
M@R7!N Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Har akkurat samme problem som Plomma2, er lvl 35 og er i Arathi/southshore. Må ihvertfall opp et par levler så jeg kan ta SM
haarod Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Må bare si at det er utrlolig mye morsommere med et bra guild (som har planer over proffesions, spør om noen andre trenger ting før de selger dem eller evt. sender dem til disenchant osv.)
Plomma2 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hvor har du vært da?Vert i Stranglethorn Vale? Perfekt for din lvl. Vert i southshore? Du kan prøve en tur til Desolace, er noen quest for din level der. Pluss at du får gjøre questene som er før Scarlet Monestary. Oversikt over quest levels Gjort alt i Southshore. Var i Stranglethorn Vale for noen levler siden. Virker litt vanskelig så jeg tenkte jeg skulle vente litt. KAnskje jeg skal ta meg en tur dit nå. Har ikke vært i Desolace.
PcT Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Plomma dra til nesingwarys sted... og dem helt i nord for masse lvl 30-35 quests
toman Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Har den død periode nå selv venter på de andre i guilde skal komme i samme lvl som meg.. lvl 46 priest og de andre er i lvl 43 så me kan ikke gjøre de fleste questa sammen.
KompleX Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Spillte endel de første dagene. Har en taurent lvl 20 på Silvermoone. Har nesten ikke spilt på en uke. Hender jeg slenger innom og kjøper noe stash, tar meg en fisketur eller noe. Men gidder aldri queste. Føler det mer som en byrde å queste enn at det er morro. Noen andre som har det slik eller er jeg bare sjuk? Hva er det som driver dere med lvl30-40++? Dere kan ikke ha mye tid til andre ting enn wow? Du kan ikke ha spilt spesielt mye hvis du tror det er noe som heter Taurent i spillet Å please, du skjønner vel at han mener Tauren.
Zindre- Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hvor har du vært da?Vert i Stranglethorn Vale? Perfekt for din lvl. Vert i southshore? Du kan prøve en tur til Desolace, er noen quest for din level der. Pluss at du får gjøre questene som er før Scarlet Monestary. Oversikt over quest levels Gjort alt i Southshore. Var i Stranglethorn Vale for noen levler siden. Virker litt vanskelig så jeg tenkte jeg skulle vente litt. KAnskje jeg skal ta meg en tur dit nå. Har ikke vært i Desolace. SVs hunter camp er perfekt for din level
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå