Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv kokt lab rapport med god samvittighet. Hadde stud.ass som ikke klarte å forklare oss noen ting. Boka i faget var veldig teoretisk og gav liten hjelp til å løse de praktiske oppgavene. Alternativet ble da å gå på nett og finne besvarelsen fra tidligere studenter. Det som er viktig å bemerke seg er at vi gikk grundig igjennom det som var gjort tidligere og lærte masse. Vi går tross alt på skole for å lære og da benytter du deg av de måtene som må til for å lære.

Synes det er feil at vit.assene er så gnitne på å legge ut løsningsforslag, da du kan lære veldig masse av å se lure måter å løse oppgaver på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ITGK var veldig ille. Må ta igjen de 7,5 studiepoengene til høsten eller neste vår. 37,5 studiepoeng i ett semester ftw!

Medrakil: Jobber du som fotograf for "Under Dusken"?

Skrevet

kan ikke finne noen statistikk for høstens eksamener på studweb. har kanskje ikke kommet noe enda? hvor skal det evt ligge?

Skrevet
kan ikke finne noen statistikk for høstens eksamener på studweb. har kanskje ikke kommet noe enda? hvor skal det evt ligge?

8086081[/snapback]

De kommer på studweb der karakterene ligger.

Hvor lang tid pleier det å ta? Jeg husker ikke ...

Skrevet
Stranglers er dere, a? Hva er det enkleste perspektivemnet for en stakkars dragvolling uten preferanser for noe realfaglig?

8087814[/snapback]

Teknologiledelse?

Skrevet
ITGK var veldig ille. Må ta igjen de 7,5 studiepoengene til høsten eller neste vår. 37,5 studiepoeng i ett semester ftw!

Medrakil: Jobber du som fotograf for "Under Dusken"?

8085796[/snapback]

studweb->eksamensresultater

De der du har strøket er ikke listet, du må derfor trykke på vis alle eller noe slikt

Skrevet

Jeg meldte meg ut av faget før jeg strøk ;)

Ex.ped? Jeg valgte det faktisk i en liten periode i høst. Syns det virka b0000ring, men hvilket perspektivemne er ikke det? Tror jeg går for det, Lars!

Skrevet
Tror jeg går for det, Lars!

8088942[/snapback]

Smart, tror ikke noen har strøket på et par år. Dessuten er det bare en enkel innlevering som skal til for å bestå faget (bestått/ikke bestått).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...