Gå til innhold

Hvilket spill foretrekker du?

Hvilket spill foretrekker du?  

252 stemmer

1. 1. Hvilket spill foretrekker du?

• Splinter Cell
      132
    • Metal Gear Solid
      119

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Forertekker Splinter Cell, da det i mine "øyner" har et bedre gameplay. Men siden jeg liker en god historie, må jeg også ha MGS.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som vanlig i de fleste polls, burde det være et "jeg fikk bare lyst til å stemme punkt". Eller?

MGS for teh win! :woot:

Endret av |/|etallica
Skrevet

Må si at jeg likte Splinter Cell best. Har kun spilt Metal Gear Solid 2, men jeg synes Splinter Cell var et bedre spill rett og slett.

Skrevet

Splinter Cell!!!

Selv om 2'eren sugde bajs og var fryktelig kort og enkel så mener jeg at når Chaos Theory kommer ut vil det bli sinnsykt bra. For de som ikke har prøvd demoen enda er det bare å sette igang. Grafikken er enorm!

Skrevet

Splinter Cell under tvil. MGS er overlegent best filmatisk, historiemessig og i stemning. Men jeg setter pris på realismen i SC.

Skrevet

Liker MGS på grunn av historie og den mengen med action som spillet gir iforhold til Splinter Cell. Splinter Cell 1 hadde litt tåpelig skytesystem og litt lite action. Jeg synes begge to er like bra, og de kan så vidt sammenlignes.

Skrevet

Jeg stemte på Metal Gear Solid, som sagt av andre, på grunn av historien. Jeg liker også Splinter Cell og gleder meg til Chaos Theory, men jeg må si at MGS serien har vært en favoritt i en god stund og det skal en del til for å toppe den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...