Gå til innhold

Quoting med Firefox, funker dårlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at Quoting med firefox fungerer sånn bob bob.

Dreiv og testa litt her

I firefox kjem altid qoute tegna eller f.eks image tagger og slikt heilt nederst i tekst boksen.

Det er litt dumt.

Ofte man setter inn bilder etter på man har skrevet.

Eller går over og setter feit skrift i overskiftene, eller streker under.

Kort sagt, alle taggene kjem nederst, ikkje der man har markøren, slik som i Internet Explorer.

Er det forumfeil eller Firefox feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme feil med Firefox 1.0.1

Men egentlig så viste jeg ikke om dette; for jeg er vant med å skrive inn 'kodene' manuelt... Så går greit egentlig, men ser klart problemet.

Skrevet

QUOTE (Remerser @ 28/02/2005 : 22:16)
Har samme feil med Firefox 1.0.1
Men egentlig så viste jeg ikke om dette; for jeg er vant med å skrive inn 'kodene' manuelt... Så går greit egentlig, men ser klart problemet.

Ja, pleier og skrive det manuelt jeg også.

Skrevet

QUOTE (Ueland @ 28/02/2005 : 17:29)
Det er en firefox feil, samme feilen finnes i Opera 7.x << men jeg mener at det skal være fikset i Opera 8 og oppover.

8.0 beta lider også samme skjebne, dessverre.

Skrevet (endret)

Det finnes en bbcode extension som gjør at du slipper å skrive inn kodene manuellt. Bare å merke teksten og høyreklikke.

Det fikser ikke overnevnte problem.

Endret av Orjanp
Skrevet (endret)

Hvorfor sitter jeg med følelsen av at det er IE som er problemet og ikke de andre nettleserene :hmm:

MS/IE har ikke akkurat det beste ryktet på seg til å følge standardene som gjelder, noe Opera gjør. Dessverre er det mange utviklere som henvender seg til IE og "glemmer" de andre nettleserene (netconnection.no anyone?)

Kan hende jeg har feil her, men bare en tanke...

Endret av am3k
Skrevet

Selvsagt prioriterer man de største, det gjør til og med jeg, har ingenting å si om en side fungerer hvis kun 10% av brukerene klarer å bruke det. Men det er en annen diskusjon.

Skrevet

Bruker Firefox 1.0. Her får jeg opp en boks hvor skal skrive inn det som skal quotes når jeg trykker på Quote. Det samme skjer med den andre funksjonene som fet skrift, kursiv og understrek.

Post 2000 :w00t:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...