MingLee Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Iblant når jeg bruker firefox begynner bilde i firefox å "flimre"... kan ha to taber åpne, og bare den ene vil flimre. Flimringen kan slutte hvis jeg oppdatere siden eller går inn på en ny side. Noen som vet hva problemet kan være? #topic endret av moderator jankee# Endret 2. mars 2005 av Jankee
aadnk Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Har du den nyeste versjonen av Firefox? Og skjer dette på alle sider, eller kun enkelte?
Senz0r Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 det gjør det på meg åsså, men det er bare siden som ikke er ferdig opplasta
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Et problem jeg bare har opplevd på Gamespot.com, men det går over når siden er ferdig lastet.
ernie_g Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det skjer med alle.. Det er bare at firefox ikke har lasta ned hele sida ennå of flimringa slutter etter noen sekunder.. På min maskin iallfall.
Der Kommissar Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det gjør den når jeg åpner opp sider med mye reklame og bannere, et eksempel er startsiden her på hw. Men det går jo veldig fort over da
MrLee Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 det har seg nok med måten firefox rendrer sida på. f.eks. kan den laste inn ett reklamebilde tidlig fordi det er fra en ad server som kanskje er raskere enn resten, og dermed ikke vite hvor det skal plasseres før resten av sida er lasta inn, og dermed prøver å posisjonere det etterhvert som sida blir lasta inn (men det popper tilbake til venstre top hjørne hele tida, derav flimringa). Når sida er ferdig lasta veit naturlignok FF hvor bildet skal være, og flimringa stopper som oftest... kjent problem, og har mer med hvordan Gecko (netscape) html rendrer motoren fungerer enn FF..
MingLee Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Men hos meg slutter det ikke selv om siden er lastet inn, har prøvd å laste siden på nyt, men til ingen nytte. Må gå til en annen side for å slutt på flimringen... Ikke et veldig stort problem, men fortsatt irriterende Mem, men... skulle bare høre om noen hadde noe løsning. Takk for forslag
Bruun Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Oppstår dette problemet på bare noen spesielle sider eller er det alle sider du går inn på?
MingLee Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Det oppstår helt tilfeldig... og ikke hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå