Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne porter på ngt router


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har søkt på forumet, men ikke finnet noen poster som kunne hjelpe meg.

 

 

Prøver å sette opp point to point vpn ved hjelp av openvpn. Men uansett hva jeg trykker på i settings i routeren forblir alle portene mine stealth og en får ikke kontaktet meg, og ikke jeg til han.

 

Hvordan åpner jeg porter på de elendige netopia 3351 routerene? Sette opp nat og forwarding?

 

 

Og har ngt noe bedre hvis jeg ringer enda engang og klager på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig gitt opp hele ngt. Og bestilt Sandefjord bredbånd. Så får bare vente til de kommer om litt. For makan til dårlig router har jeg ikke vært med på, har spurt ngt en gang før. Da sente de meg ny router, men samme greia. Løste liksom ikke noe problem. Spurte dem hvorfor de hadde tatt bort web delen av den.

Lenke til kommentar

Hmm.. Dårlig ruter forde de ikke bruker web grensesnitt..Det er LOL og si da.

Masse steder og lese om netopia 3351 da, Lær deg og søke litt selv utrolig hva man finner da.

 

 

PS det er ikke vanskelig og åpne portene på 3351, Men klart det krever litt insikt som du tydlighvis ikke har. :no:

Endret av mammut
Lenke til kommentar

mammut, har lekt nok med den routeren til å si at insikt har jeg. Og kan søke (har vel brukt søking på internett de siste 10 åra snart), og har gjort det. Finni utrolig mange sider hvor det står om ditt og datt og gjør slik. Prøvd det meste. Prøvd hjemmesiden til de som lager den også.

 

Men det forandrer ikke det at portene fortsatt står som stealth. Er liksom derfor problemet er her. Uansett hva andre anbefaler og har gjort så nekter porten totalt å la seg åpne. Og nei, det er ikke problemer med windowsen/linuxen og noen firewall eller slikt.

 

Og det web greine, tenk hvor mye enklere det hadde blitt. For ikke å nevne det at jeg altid sperrer alt av telnet. Så hadde liksom slippi å åpne sånt på de maskinene jeg skal bruke til å redigere på routeren.

 

Og ja, jeg har åpnet en del porter på routeren, så hvorfor denne nekter veit jeg ikke.

Endret av msulland
Lenke til kommentar
Har egentlig gitt opp hele ngt. Og bestilt Sandefjord bredbånd. Så får bare vente til de kommer om litt. For makan til dårlig router har jeg ikke vært med på, har spurt ngt en gang før. Da sente de meg ny router, men samme greia. Løste liksom ikke noe problem. Spurte dem hvorfor de hadde tatt bort web delen av den.

Dårlig ruter? Neppe verdens beste ruter nei. Men tror også det kan bero på litt manglende kunnskap også..

 

Har selv kjørt DC-server i en stund nå. Var endel telnet-fikling. Men det går bare du setter deg litt inn i hva du gjør..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...