Gå til innhold

lage film på source...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel litt feil. først er det vel noe i playdemo greie og så startmovie detduvildenskalhete 30

Det funker ikke på source...tar ikke opp hvis du skriver f.eks : startmovie omg 30

Den tar opp hvis du skriver startmovie omg men når du skal lage film av det så går den i 100km i timen.

 

bare se; dette lagde jeg nå: den er heelt klikk! video

Lenke til kommentar
Ja jeg husker det da jeg lagde en da jeg hadde pirat versjonen. (jaja jeg vet :no: ) Husker jeg kom fram til en fiks løsning...

 

nice med 1337 poster btw. Du burde ta screenie :w00t:

det prøvde jeg og tok f5f5f5f5f5f5 driit fort men alikevel så greier jeg ikke 30 i sekundet så det gikk vel fort med det:D

Lenke til kommentar
Ja jeg husker det da jeg lagde en da jeg hadde pirat versjonen. (jaja jeg vet :no: ) Husker jeg kom fram til en fiks løsning...

 

nice med 1337 poster btw. Du burde ta screenie  :w00t:

det prøvde jeg og tok f5f5f5f5f5f5 driit fort men alikevel så greier jeg ikke 30 i sekundet så det gikk vel fort med det:D

Altså, jeg hater programmet men du kan da bruke fraps?

Lenke til kommentar

Greit miniguide for CS:S moviemaking.

 

1. cl_drawhud 0, og alt det der hideradar, hud_saytext og whatnot.

 

2. host_framerate 30 i console.

 

3. Startmovie heipådeg

 

4. Endmovie.

 

Og du kan resten :D

 

<<<Happy moviemaking>>>

 

edit: I videomach kan du også legge til en wav som ble laget under startmovie. Den ligger i cstrike mappen eller hva faen den heter i source.

 

Og prøv om du er grei å gjør den wav'en til et annet format når du lager filmen er du grei. :D

Endret av ericthelord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...