Laughing Madcap Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hei! Jeg har ikke spilt lenge nok for og plukke ut noen favoritt unit, men hva er deres? Jeg liker egyptiske Chariots eller hva det det heter veldig godt.
Chasseur Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Er dere ikke en lignende tråd allerede, men uansett: Praetorian Cavalri, Kamel kataprakter og armoured hoplites. Enhete er der på grunn av: Pris, bruksnytte, hvor gode de er til online kamper
Nolander Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Armoured elephants. Vet at det er feigt, men de er så utrolig kule.
havfal Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 spartan hoplites pretorian cavalery creatan archers
Chasseur Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Armoured elephants. Vet at det er feigt, men de er så utrolig kule. De er ikke feige. Er enkelt å slå egentlig, sden de koster så innihampen mye. (snakker seff multiplayer). Bruk et regiment til å opppholde dem, så angriper du fra en side med et regiment til fra siden. Så fra de andre med kavaleri, da går greia amok, og du har gjort det. Du har tapt 1200 gull, spilleren med elefant 2500 gull.
CSSSK Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hadde en enhet med armoured elephants som gikk amok når jeg skulle ta en by. Jeg sendte alle andre enheter ut av byen, og lot elefantene gå amok inni byen. Resulttet var at de drepte alle Gjorde mye mer nytte for seg når de klikka enn før, hehe.
KO- Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Chosen axemen, Cataparakter, Companion cavalry og Cretan archers
Sau Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 det må vere spartan hoplites ellers digger eg de fleste unitsa til Germania
Idioteque Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Romerske legioner (Urban Cohorts i vanilla, Late Aquila Legionares eller noe i R:TR) og Spartan Hoplites.
Snorre Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Digger alle unitser som kan lage tetsudo-formasjoner. Er så gøy å vandre i det tyngste pil-regn uten at noen av dem dauer. :!:
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Digger alle unitser som kan lage tetsudo-formasjoner. Er så gøy å vandre i det tyngste pil-regn uten at noen av dem dauer. :!: Men dei er no veldig utsatt for kavaleriangrep...tar si tid å komme ut av ein testudo formasjon...
Snorre Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Digger alle unitser som kan lage tetsudo-formasjoner. Er så gøy å vandre i det tyngste pil-regn uten at noen av dem dauer. :!: Men dei er no veldig utsatt for kavaleriangrep...tar si tid å komme ut av ein testudo formasjon... Joda det er sant, men til det leier man inn mercenary hoplites ol.
Herr Brun Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Favorittenheten min er uten tvil cataphracts og persian archers, bare fordi de er sinnsvakt kule! Er ikke glad i infanteri... Heavy onagers er jo veldig fett da:P Noen som har prøvd 15 heavy onagers og 5 spartan hoplites på en bridge-battle? Det er morsomt! Herr Brun
TSP Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg liker infanteri jeg... men det må krydres litt med minst 3 kavaleri i en hær . Bruker ikke så mye bueskyttere egentlig, men hvis jeg finner noen cretan archers kjøper jeg de, og jeg har alltid minst 4 bueskyttertropper i en by. Liker best Urban Cohort, Praetorian Cavalry og Creatn Archers. TSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå