Gå til innhold

Nettsteder med Kjøp/salg av bruk datautstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv www.inout.no, men pass prisene.

 

TOri

Ærlig talt. Prøver du å lure fyren. Det er jo bare gammelt skrot som selges på den siden! Kjøp heller noen datakomponeter fra en webshop istedet.

Prøver bare på å få tak i et gammelt fcpga hovedkort til pIII prosessoren min. Skal bare brukes til ftp server.

Lenke til kommentar
Og så har du jo annonse.no.. bare sjekk dette .tilbudet.
Beskrivelse av gjenstand.

RÅTØFF PC. 3 månadar gammel. perfekt som gaming pc, men kan også brukes som kontor pc. Deler: amd 2400 cpu. Asus Hovedkort. ddr 512mb ram. 200 gigabyte harddisk. radeon 9800PRO skjermkort (tar alle spel). optisk mus med tastatur. 8x dvd brenner. 4 usb porter. firewire. Gigabit-lan. P.S. følges ikke med skjerm.

 

"Prisantydning 12 000,-"??? :wallbash:

 

Er det mulig? Dette er jo ren å skjær svindel! :nei:

Lenke til kommentar

Eksempel på "bra" maskin fra Senter for Brukt Datautstyr AS

 

"Kraftig Spille PC"

 

AMD XP2800+ CPU (2.083 GHZ)

Asus Deluxe hovedkort

512 MB DDR 3200 Arbeidsminne (400 MHz)

160 GB Harddisk

DVD-brenner (Tar DVD-R(RW), DVD+R(RW), CD-R(RW)

Diskettstasjon

Nettverkskort

Lydkort

GeForce FX5200 med 128 MB RAM (VGA og DVI)

 

PC'en selges uten operativsystem, skjerm, tastatur og mus.

 

Pris: 9900,- ink mva

I det "kvalitetskabinettet"(se bilde), joda, det virker veeeeeldig seriøst.... :nei:

post-78-1109616438_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Eksempel på "bra" maskin fra Senter for Brukt Datautstyr AS

 

"Kraftig Spille PC"

 

AMD XP2800+ CPU (2.083 GHZ)

Asus Deluxe hovedkort

512 MB DDR 3200 Arbeidsminne (400 MHz)

160 GB Harddisk

DVD-brenner (Tar DVD-R(RW), DVD+R(RW), CD-R(RW)

Diskettstasjon

Nettverkskort

Lydkort

GeForce FX5200 med 128 MB RAM (VGA og DVI)

 

PC'en selges uten operativsystem, skjerm, tastatur og mus.

 

Pris: 9900,- ink mva

I det "kvalitetskabinettet"(se bilde), joda, det virker veeeeeldig seriøst.... :nei:

Jeg syntes du er vel kjapp med å dømme en butikk nord og ned.... Hvis du spør folk i bransjen (selv har jeg jobbet i den i ca. 12 år), så får du nok en del svar som vil overraske deg !

 

De sammarbeider bla. med Alternativ Data som også har holdt på i en del år, og som har et meget godt renomè innad i bransjen. Så skaff deg litt mer info. om en sak før du uttaler deg neste gang, da blir du kanskje tatt litt mer på alvor.

 

Et lite ordtak: "En manns dømmekraft kan ikke være bedre enn den informasjon han baserer den på".

Lenke til kommentar
Skrevet 28/02/2005 : 21:06

 

QUOTE (Fiesta @ 28/02/2005 : 19:47)

Eksempel på "bra" maskin fra Senter for Brukt Datautstyr AS

 

QUOTE

"Kraftig Spille PC"

 

AMD XP2800+ CPU (2.083 GHZ)

Asus Deluxe hovedkort

512 MB DDR 3200 Arbeidsminne (400 MHz)

160 GB Harddisk

DVD-brenner (Tar DVD-R(RW), DVD+R(RW), CD-R(RW)

Diskettstasjon

Nettverkskort

Lydkort

GeForce FX5200 med 128 MB RAM (VGA og DVI)

 

PC'en selges uten operativsystem, skjerm, tastatur og mus.

 

Pris: 9900,- ink mva

 

I det "kvalitetskabinettet"(se bilde), joda, det virker veeeeeldig seriøst.... nupe.gif

 

Jeg syntes du er vel kjapp med å dømme en butikk nord og ned.... Hvis du spør folk i bransjen (selv har jeg jobbet i den i ca. 12 år), så får du nok en del svar som vil overraske deg !

 

De sammarbeider bla. med Alternativ Data som også har holdt på i en del år, og som har et meget godt renomè innad i bransjen. Så skaff deg litt mer info. om en sak før du uttaler deg neste gang, da blir du kanskje tatt litt mer på alvor.

 

Et lite ordtak: "En manns dømmekraft kan ikke være bedre enn den informasjon han baserer den på".

 

Men en seriøs butikk kan ikke si at det er en kraftig spille pc når skjermkortet er et FX5200 :roll:

 

Det er jo helt på tryne, du kunne kalt det der en kontor maskin. Du kan jo ikke dra de nyeste spillene en gang. Så hvis ikke det der er skrivefeil av butikken så kan ikke de kalles seriøse nei, de lurer mennesker som ikke har pc som hobby.

 

EDIT: Dessuten var tilbudet meget dårlig, 10 000 for det der er boldpressing. Se heller på komplett, netshop når de kommer med dinside pc'ene. Det kan kalles tilbud! mye bedre en det der, med flatskjerm og tastatur/mus og høytalere. ALT er bedre, skjermkort, harddisk, cpu, ram er BEDRE.

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar

Gidder ikke/har ikke tid til å gjøre noe case ut av dette.... Jeg prøver bare å si at man ikke bør legge for mye i noe som kanskje ikke er dagens informasjon på nettsidene til en bedrift. Jeg vet at de har mye å gjøre, men jeg vet også at de prioriterer kunder som kommer innom fremfor nettsidene. Dermed er det ikke alltid at de har tid/ork til å oppdatere de, men jeg vet også at 90 % av de som handler der kommer tilbake neste gang. Slik at NOE riktig må han jo gjøre, tror du ikke..... ;) .?

Lenke til kommentar
Eksempel på "bra" maskin fra Senter for Brukt Datautstyr AS

 

"Kraftig Spille PC"

 

AMD XP2800+ CPU (2.083 GHZ)

Asus Deluxe hovedkort

512 MB DDR 3200 Arbeidsminne (400 MHz)

160 GB Harddisk

DVD-brenner (Tar DVD-R(RW), DVD+R(RW), CD-R(RW)

Diskettstasjon

Nettverkskort

Lydkort

GeForce FX5200 med 128 MB RAM (VGA og DVI)

 

PC'en selges uten operativsystem, skjerm, tastatur og mus.

 

Pris: 9900,- ink mva

I det "kvalitetskabinettet"(se bilde), joda, det virker veeeeeldig seriøst.... :nei:

Jeg syntes du er vel kjapp med å dømme en butikk nord og ned.... Hvis du spør folk i bransjen (selv har jeg jobbet i den i ca. 12 år), så får du nok en del svar som vil overraske deg !

 

De sammarbeider bla. med Alternativ Data som også har holdt på i en del år, og som har et meget godt renomè innad i bransjen. Så skaff deg litt mer info. om en sak før du uttaler deg neste gang, da blir du kanskje tatt litt mer på alvor.

 

Et lite ordtak: "En manns dømmekraft kan ikke være bedre enn den informasjon han baserer den på".

Ordene "Kraftig Spille PC" og FX 5200 har ALDRI, og vil ALDRI gå sammen!

Å påstå noe annet er i beste fall uvitenhet... :roll:

 

Hvis de prioriterer kunder som kommer innom fremfor nettsidene, bør de informere om det, eller kanskje fjerne noen av "tilbudene", for det var flere som var ganske horible! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...