TSP Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Et slag med han gamle generalen min . Han har skills , selv om jeg tapte kampen da... Hadde bare han og to små avledningmanøvre... edit: Han hadde, Døde helt på tampen... Men jeg har loada han tilbake igjen.... Endret 2. mai 2005 av The Strategy-player
TSP Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg er tydeligvis usedvanlig god til å miste generaler. Mista en her om dagen, nei faktisk to, i det samme slaget.. Her er resultatet av slaget: Som dere kan se av bildet fikk "faction leader" utretta en god del før han forlot meg. Klikk på bildet for å se det i riktig størrelse! (Her kan dere finne 43 andre bilder fra slaget. ) EDIT: Så på de gamle bildene i denne tråden og den får virkerlig fram noen gode minner fra kampene med dere... (cun, orresnei og eirikeb (kan vedde på at jeg har glemt en eller to men...)) Etter å ha sett de bildene fikk jeg virkerlig lyst til å spille multiplayer med dere igjen folkens! Endret 6. februar 2006 av The Strategy-player
Cuneax Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 EDIT: Så på de gamle bildene i denne tråden og den får virkerlig fram noen gode minner fra kampene med dere... (cun, orresnei og eirikeb (kan vedde på at jeg har glemt en eller to men...)) Etter å ha sett de bildene fikk jeg virkerlig lyst til å spille multiplayer med dere igjen folkens! 5561037[/snapback] Du sier noe, TSP. I helga skal jeg ikke ut, så da kan vi kanskje spille litt Men jeg må vel patche litt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå