Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

To sett ADSL-modem m/splitter


Anbefalte innlegg

Bluecom oppgraderte nylig sentralen min, og i den forbindelse fikk jeg tilsendt et nytt ADSL-modem med splitter. Saken er at jeg allerede har et modem og splitter fra Telenor, og jeg har ikke hørt fra de om når de skal komme og hente tilbake utstyret.

 

Jeg tenkte om det var mulig å bruke dette ekstra settet til noe fornuftig eller noe morsomt. Kan det tenkes å kjøre to modem i serie e.l.?

 

Begge modem fungerer perfekt på Bluecom-linja.

 

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bluecom oppgraderte nylig sentralen min, og i den forbindelse fikk jeg tilsendt et nytt ADSL-modem med splitter. Saken er at jeg allerede har et modem og splitter fra Telenor, og jeg har ikke hørt fra de om når de skal komme og hente tilbake utstyret.

Du hører antagelig aldri fra dem, de er ikke så hyppe på og få inn dette utstyret da det er gammelt og i dag selger man det til kunde.

Lenke til kommentar
De har iallefall ikke hentet modemet mitt enda, og jeg konverterte til bluecom i sommer. Lurer på om de bare ga oss modemene når de startet å selge dem selv. (Slapp de å lure på om det er kunde-eide eller operatør-eide ved feil.)

Frem til Juni 2004 var det Telenor Networks som eide og hadde ansvaret for modemene, etter denne datoen er det ISP-ene selv som må ordne dette.

TNN sender fortsatt ut erstattningsmodemer ved skader og reklamasjoner på disse de eier men de er neppe så glad i dem at de gidder og spandere returfrakt for og deretter sende dem rett til gjennvinning. Antar at de ganske snart kommer til og la brukerne få dem og dermed er de fri fra oppfølgingen og erstattningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...