Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man går igjennom spillet på eks hard (som jeg gjorde noen dager siden) å så startet på nytt på authentic (eller hvordan det skrives), blir da SP brettene på chapteres "slettet" eller er de der uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
@Mala:

 

Spillet ble laget samtidig til konsoll og PC. Så grafikken er ikke resultatet av en dårlig port.

Var det eg trodde ;)

Skrevet

kan være enig.

 

spesiellt thompson modellen ser bare halvveis gjennomført ut, med harde kanter og dårlige overganger. (Skjønt at det skal sies at det var ett meget enkelt våpen).

Skrevet

Nå ble jeg også ferdig med spillet og gleder meg allerede til oppfølgeren kommer. Men en ting jeg merket etter at du er ferdig med spillet så får du noe ekstra snacks deribalnt en E3 demonstrasjonsvideo av spillet. Der ser jo grafikken konge og det brettet de viser ser jo ende bedre ut på den demoen en i det ferdig spillet. føler meg snytt jeg. :no: De har kuttet ut en del på kruttet. :hrm:

Skrevet

Man må alltid regne med at slike store demonstrasjoner viser spillet hakket bedre enn det spillet egentlig er, og dette gjelder spesielt E3. Følte det samme med Half-Life 2.

Skrevet
Man må alltid regne med at slike store demonstrasjoner viser spillet hakket bedre enn det spillet egentlig er, og dette gjelder spesielt E3. Følte det samme med Half-Life 2.

Kan si meg enig der ja :dontgetit: * ser frem til neste BiA spill* :D

Skrevet

Huff huff.. kameraten min var litt småskuffet over BiA sa han. De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka. Men nå er jeg fortsatt sterk i trua på at spillet skal bli knall. Får håpe posten klarer å kjappe seg!

Skrevet
De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka.

Og hva mente han egentlig med det?

Overdrevet lagbruk? Eg syns faktisk de kunne utvidet lagstyringa litt mer eg :dontgetit: Enda mer muilgheter lissom.Men smaken er som baken :thumbup:

Skrevet
De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka.

Og hva mente han egentlig med det?

Er faktisk litt enig med han her.

 

Det ble for mye lagstyring. ALLE oppdragene gikk ut på AKKURAT det samme!

Ta med deg laget (av oppskrytte, dumme NPC'er), plassèr dem bak ei dekning (for man vet jo som oftest hvor fiendene dukker opp, ved å se på de allerede utplasserte dekningene. Og ved å se hvordan de står, ser man hvor fienden kommer til å komme fra), vent på fienden, legg ned dekkende ild, sirkle rundt, knerte fienden, gå videre til neste dekning, hvor det popper opp flere fiender...

Skrevet

kunne ønske de hadde gjort flere nye ting med authentic,

 

det er helt likt som hard bare uten auto saves,

 

det er 2 ting jeg kunne ønske var anderledes på authentic

 

1. at man ikke gikk med både thompson og garand, enten eller ikke begge, og 1911 som sidearme

2. at findene tålte mindre, syns et skudd med colt, thompson og garand holder lenge, og kanskje 1-2 med M1

Skrevet
det er helt likt som hard bare uten auto saves

 

Åssen funker det da? Må du bli ferdig med den spesielle chapter du holder på med for at spillet skal bli lagret, hvis du spiller på authentic(det vil si at spillet ikke blir lagret underveis)? Litt stress da med tanken på at spillet var litt vanskeligt enkelte steder på normal også.

Skrevet (endret)

jepp den lagrer bare på begynnelsen, så må du gjøre det ferdig for å komme videre, er griet i begynnelsen når brettene er korte og lette, men når man kommer et stykke ut blir det veldig vansklig

Endret av gunfreak19
Skrevet
[iC' date=24/03/2005 : 14:21] Det ble for mye lagstyring. ALLE oppdragene gikk ut på AKKURAT det samme!

Ta med deg laget (av oppskrytte, dumme NPC'er), plassèr dem bak ei dekning (for man vet jo som oftest hvor fiendene dukker opp, ved å se på de allerede utplasserte dekningene. Og ved å se hvordan de står, ser man hvor fienden kommer til å komme fra), vent på fienden, legg ned dekkende ild, sirkle rundt, knerte fienden, gå videre til neste dekning, hvor det popper opp flere fiender...

Skjønner hva du mener, men hva har det med for mye lagstyring å gjøre? Spillet handler jo om at du er lagleder for disse lagene, og du må bruke de så godt du kan for å avansere. Kritikken bør vel heller være at det er litt for lineært på den måten du beskriver, men ikke at det er for mye lagstyring?

Skrevet
[iC' date=24/03/2005 : 14:21]
De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka.

Og hva mente han egentlig med det?

Er faktisk litt enig med han her.

 

Det ble for mye lagstyring. ALLE oppdragene gikk ut på AKKURAT det samme!

Ta med deg laget (av oppskrytte, dumme NPC'er), plassèr dem bak ei dekning (for man vet jo som oftest hvor fiendene dukker opp, ved å se på de allerede utplasserte dekningene. Og ved å se hvordan de står, ser man hvor fienden kommer til å komme fra), vent på fienden, legg ned dekkende ild, sirkle rundt, knerte fienden, gå videre til neste dekning, hvor det popper opp flere fiender...

Ja, det var faktisk akkurat det han mente. Altså skyte mot fienden og flanke. Men nå skal jeg prøve det ut selv før jeg kommer med noen konklusjon.

Skrevet
Hei.

Vurderer å kjøpe enten Gtr eller Brothers in Arms. Kva ville dere ha valgt?

Jeg ville valgt Brothers in Arms. :yes:

Grunnen er vel at jeg foretrekker actionspill over bilspill.

Skrevet

Javel takk for svar. Gtr er jo eit godt bilspel men då eg ikkje har ratt og pedaler så tar eg Brothers in Arms i staden. Det er vel eit must med ratt og pedaler i Gtr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...