galaxee Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Edit: er ute nå Counter-Strike: Source, Source Engine, and Half-Life 2: Deathmatch updates are available and will be applied automatically when Steam is restarted. The changes include: Counter-Strike: Source New hostage rescue map cs_compound Added Source version of de_train Upgraded version of the CT player model Location names are shown in radio/team chat, and under the radar Server tickrate can be specified with -tickrate Added radio command aliases Added mp_humanteam cvar [any | ct | t] (forces human players onto specified team – useful for humans vs bots) Added new “match” mode for bot_quota -- If bot_quota_mode = “match”, bot count = (human count) * bot_quota Bots no longer automatically follow humans (bot_auto_follow now defaults to 0) Bots are balanced before humans with mp_autoteambalance Bots can open simple +use doors Bots change their names to match the prefix when bot_prefix changes Several improvements to bot behavior when paths become blocked -- solves problems specific to cs_havana Bots won’t throw grenades if something is blocking their throw Bots are better at only breaking objects that are in their way Fixed bug where a bot occasionally “dithered” rapidly between two or more targets without firing bot_kick and bot_kill console commands use the bot's base name without the bot_prefix de_piranesi - bots avoid the breakable crates better. A bomb exploding just as the round restarts no longer kills players at the start of the next round Grenades being thrown when the player dies no longer disappear Increased mp_limitteams bounds to 0-30, where 0 will disable this functionality Players’ arms and hands can be hit by bullets now Target ID font is proportional, and it doesn't resize incorrectly after a resolution change Overviews don't show player locations when mp_fadetoblack is on Players with spaces in their names can be selected in the spectator GUI Observers can change their name at round restart Throwing a grenade right at round restart no longer results in holding a “ghost” grenade viewmodel at respawn Source Engine Fixed a bug where snd_mixahead was not working properly. Should fix some sound popping problems for certain sound hardware when running at a low framerate Added support for a new surround sound buffering technique that streams six discrete channels instead of using DirectSound3D. Use snd_digital_surround in the console to enable this. This allows for support of Dolby Digital 5.1 on nForce2 hardware Allow mp3 playback at rates other than 44100Hz. This was requested by the MOD community Master Server Query Protocol Added a challenge number to A2S_PLAYER and A2S_RULES server queries * setting "sv_enableoldqueries" to 1 (default) allows old style (no challenge/response) queries to work. By default queries don't require a challenge number for clients on the same B class network, change "sv_allowlocalquery" to 0 to disable this functionality Changed A2S_INFO server query to require the string "Source Engine Query" appended to the end of the query packet. Half_life 2: Deathmatch Fixed model exploit that would allow players to select an invalid player model Added weapon type to server log http://www.steampowered.com/Steam/Marketin...g/de_train1.jpg ## Gjorde om veldig store bilder til link -blacktower ## Endret 27. februar 2005 av blacktower
galaxee Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 http://www.steampowered.com/Steam/Marketin...g/de_train2.jpg var det siste ## Gjorde om veldig store bilder til link -blacktower ##
Bugbox Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 er det likt som det på 1.6? Bedre grafikk det visste jeg jo lurte på om det er samme mapet?!
Sigga Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Går det ann å hoppe på tankene da? Ellers er jo hele moroa ødelagt.
GoldlaXiE Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Nokon som veit når det kjem eller.. skulle vell være idag, men klokkeslett?
Jooakim Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 er det likt som det på 1.6? Bedre grafikk Navn på 1.6 : de_train Navn i cs:s : de_train Hmm... samme map jo btw: kult map, men Sigga har et poeng der ja....
Rampage Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Han mener er det likt? Fordi mapsa på cs:s er helt annerledes enn på 1.6 (and not for the better)
danilovic Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Alle CS:S-versjonene er jo rævva i forhold til 1.6-versjonene, med unntak av at de ser bedre ut.
nord Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Alle CS:S-versjonene er jo rævva i forhold til 1.6-versjonene, med unntak av at de ser bedre ut. har ikke du poengtert dette bra nok? går ikke et eneste innlegg her inne om css uten at du sier hvor dårlig det er..
danilovic Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 har ikke du poengtert dette bra nok? går ikke et eneste innlegg her inne om css uten at du sier hvor dårlig det er.. Nei.
Rampage Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) gleder meg til denne mappen, høres rå ut! Hvilken mappe er det du snakker om? Steam mappen? Og det kan ikke understrekes hvor ubrukelig CS:Source er nei..... Endret 24. februar 2005 av Rampage
Bugbox Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Han mener er det likt? Fordi mapsa på cs:s er helt annerledes enn på 1.6 (and not for the better) Yes..en som skjønte det!
Rampage Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Han mener er det likt? Fordi mapsa på cs:s er helt annerledes enn på 1.6 (and not for the better) Yes..en som skjønte det! Det er nok ganske likt, men det blir garantert dårligere (som alle source map-ene) Masse av det orginale som er byttet ut og det ser ikke ut som du kan gå på togene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå